“Helt greit”

Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Vågen
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Grei pizza med passe mengde fyll, men kunne godt vært stekt litt lengre slik at skorpa hadde vært sprø.
De ansatte var uoppmerksomme, tok lang tid før vi fikk bestilt og måtte også vente lenge for å få kontakt for å be om regninga etter maten.

2  Takk, RB844

Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Var og spiste pizza med min kjære, om de hadde varmet en ristorante frossenpizza så hadde de vert de samme, nydelig forrett med oliven. Servitør virket plaget av vårt nærver og husket ikke heller hele ordren. Koselig atmosfære på restaurant.

Takk, Eirik V
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Nydelig pasta og risotto. Litt fraværende servitør, men vi manglet ingenting og måtte heller ikke vente.

Takk, svava81
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Hadde booket bord over nett til 16.07 kl 21:30, som var den eneste ledige tiden. Da vi kom til restauranten sa de at de ikke serverte mer mat denne dagen, fordi de var slitne og ikke hadde fått pause. Kjøkkenet skulle nå stenges. Veldig merkelig at vi ikke fikk en beskjed om dette på forhånd, siden vi la inn en reservasjon. Var veldig vanskelig å finne noe middag for turister ute så sent på kvelden. Vil ikke anbefale restauranten.

Takk, 892sofier
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Også vi opplevde i kveld svært dårlig service. 40 minutters ventetid på.forrett er for dårlig, uten beklagelse, unnskyldning eller kompensasjon.
Maten er god, men servitøren ødelegger det som skulle være en god middag med sin slette utførelse av et yrke.
Min anbefaling: Spis heller et annet sted.

2  Takk, ClausE

Reisende som så på Ruccola Cafe & Restaurant, så også på