“Nydelig mat og personale.”
Anmeldelse av Ruccola Cafe & Restaurant - STENGT

Ruccola Cafe & Restaurant
Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Omgivelser: Vågen
Anmeldt 30. juli 2020 via mobile enheter

Nydelig mat og personale.
God service og overkommelig pris.
Anbefales å bestille bord, var flere som kom innom som ikke hadde bestilt bord-som måtte gå igjen.

2  Takk, gretheloh

Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Veldig god pasta og pizza. Hvitvinen (tørr) var også helt innenfor. Selv om det var litt treg respons fra betjeningen den første kvelden, så smakte maten så godt at vi spise der kveld nr to også .
Kommer gjerne tilbake og spiser her neste gang vi kommer til Bergen.

Takk, FrequentFlier778294
Anmeldt 19. juli 2020

Reiser innom her stadig vekk, fin atmosfære og god mat.
Personalet er for lite aktiv mot kundene.
God mat med standard Italiensk matkultur som gir bredt preg.

2  Takk, mortene732
Anmeldt 19. juli 2020

Ventet i 30 min for å få bestilt maten, vi prøvde gjentatte ganger å få øyekontakt med servitørene for å få de bort til bordet, men ble oversett gang på gang. Ventet så i over en time på å få maten, servitørene var heller ikke spesielt hyggelige.

1  Takk, 125minau
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Vi var fire jenter som skulle møtes etter 36 år og spise lunsj. Starten var bra og vi fikk raskt servert mat og drikke. Alle var fornøyde med rettene vi bestilte, maten var faktisk veldig bra. Vi hadde det så hyggelig og ville gjerne fortsette skravlingen og oppdateringen med litt dessert, kaffe og en flaske prosecco, men kelnerne enset oss ikke. Vi satt der ved tomt bord i nesten 1 time, prøvde flere ganger å få kontakt, men det var umulig. Tilslutt reiste vi oss opp og betalte og fortsatte ettermiddagen og kvelden et helt annet sted. Forstår virkelig ikke hvorfor de var så fraværende, på et punkt var det kun oss i restauranten, men de ønsket kanskje ikke mersalg.... Uansett, vi fortsatte kvelden et annet sted og brukte masse penger på noen som så oss. Veldig synd da både stedet her og maten var god.

Takk, Moon_norway

Reisende som så på Ruccola Cafe & Restaurant, så også på