“Avslappet sted med nydelig mat”
Anmeldelse av Ruccola Cafe & Restaurant - STENGT

Ruccola Cafe & Restaurant
Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Vågen
Anmeldt 5. august 2020

Vi hadde bestilt på forhånd og var glad for det, for det var stor pågang. Vi ble møtt av hyggelig betjening som raskt kom med meny og drikke. Lokalet er enkelt og "nedpå", men alt annet var topp. Vi fikk linguine med sjøens frukter og ravioli og begge deler var utmerket sammen med en chianti. Vi koste oss og kommer igjen!

1  Takk, olejohsh

Anmeldt 3. august 2020 via mobile enheter

Liten, hyggelig restaurant sentralt i Bergen sentrum. Ikke stor meny, men god mat, og vin. Bra service. Går absolutt tilbake igjen .

Takk, Grethe L
Anmeldt 1. august 2020 via mobile enheter

Brukte Tripadviser for å finne italiensk spisested i Bergen! Valget falt på Ruccola, og vi angrer ikke. Stakk innom for å se stedet og bestille bord. Maten var svært velsmakende og porsjonene var rikelige. Servitørens anbefaling av vin var en fulltreffer! Trivelige lokaler og rene toaletter! Anbefales på det varmeste!

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, aGeorgson
Anmeldt 30. juli 2020 via mobile enheter

Nydelig mat og personale.
God service og overkommelig pris.
Anbefales å bestille bord, var flere som kom innom som ikke hadde bestilt bord-som måtte gå igjen.

2  Takk, gretheloh
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Veldig god pasta og pizza. Hvitvinen (tørr) var også helt innenfor. Selv om det var litt treg respons fra betjeningen den første kvelden, så smakte maten så godt at vi spise der kveld nr to også .
Kommer gjerne tilbake og spiser her neste gang vi kommer til Bergen.

Takk, FrequentFlier778294

Reisende som så på Ruccola Cafe & Restaurant, så også på