“Kjempegod pizza i hyggelige lokaler”
Anmeldelse av Ruccola Cafe & Restaurant - STENGT

Ruccola Cafe & Restaurant
Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Vågen
Anmeldt 9. august 2020 via mobile enheter

Rett ved Fløybanen/ Kjøttbasaren ligger nesten nyåpnede Ruccola. En liten skjult perle-
Veldig hyggelige lokaler og god service- pluss for prøvesmaking av husets tilbud av viner på glass. Ingen grunn til å stå i kø hos konkurrenten på Bryggen- når man kan få en personlig opplevelse med god mat og rask servering 150 m unna!

Takk, Hilde H

Anmeldt 6. august 2020

Dette var et fint sted å spise lunsj på, hvor rettene var i perfekt størrelse! Vi spiste caprese-salat og blomkålsuppe og var begge svært fornøyde med valg av retter. Maten kom relativt raskt. Kan anbefale restauranten.

Takk, Ine E
Anmeldt 5. august 2020

Vi hadde bestilt på forhånd og var glad for det, for det var stor pågang. Vi ble møtt av hyggelig betjening som raskt kom med meny og drikke. Lokalet er enkelt og "nedpå", men alt annet var topp. Vi fikk linguine med sjøens frukter og ravioli og begge deler var utmerket sammen med en chianti. Vi koste oss og kommer igjen!

1  Takk, olejohsh
Anmeldt 3. august 2020 via mobile enheter

Liten, hyggelig restaurant sentralt i Bergen sentrum. Ikke stor meny, men god mat, og vin. Bra service. Går absolutt tilbake igjen .

Takk, Grethe L
Anmeldt 1. august 2020 via mobile enheter

Brukte Tripadviser for å finne italiensk spisested i Bergen! Valget falt på Ruccola, og vi angrer ikke. Stakk innom for å se stedet og bestille bord. Maten var svært velsmakende og porsjonene var rikelige. Servitørens anbefaling av vin var en fulltreffer! Trivelige lokaler og rene toaletter! Anbefales på det varmeste!

1  Takk, aGeorgson

Reisende som så på Ruccola Cafe & Restaurant, så også på