Discover02403611523
5,0 av 5 boblerSovekvalitet
Per P, General ManagerScandic Ornen, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 6. nov. 2018
Kjære Discover02403611523,

tusen takk for hyggelig tilbakemelding.
Vi håper vi ser deg snart igjen!

Mvh, Team Ørnen
  • ZenHotels.com
    kr 3 895
Se flere hoteller i Bergen
Anmeldt 28. oktober 2018 via mobile enheter

Har hatt et supert opphold(1 døgn)på Scandic Ørnen. Sentrumsnært. Flott, lydtett og romslig rom. Snacks på bordet....alltid et pluss👌Syvfjellsøl-"Tjommi".Nydelig mat og drikke, til alle måltider. Kan absolutt anbefales. Kommer gjerne tilbake!Takk, fra S&B!

1  Takk, Sissel Tveit A
Per P, Resepsjonssjef på Scandic Ornen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. oktober 2018

Hei Sissel, tusen takk for din tilbakemelding til oss. Vi setter stor pris på dette! Du er hjertelig velkommen tilbake ved en annen anledning. Ønsker deg en super dag.
Hilsen Team Ørnen.

Anmeldt 18. oktober 2018 via mobile enheter

Positivt: hyggeligt personale, god lokasjon, god frokost, men renholdet på romma var forferdelig. Fant matrester under madrass undee begge sider, klaget på dette og fikk god service med oppgradering av rom. Men også her synes jeg det var dårlig renhold. Kommer til å velge annet hotell neste gang

Takk, 121hermann_
Per P, Manager på Scandic Ornen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. oktober 2018

Kjære Hermann Ø,

Tusen takk for din tilbakemelding, det setter vi stor pris på.
Hyggelig å høre at du syns personalet var hyggelig, og beklager så mye for at renholdet på rommene ikke var som forventet, dette skal vi ta videre med vår husøkonom.

Ønsker deg en nydelig dag og velkommen tilbake!
Mvh
Team Ørnen

Anmeldt 17. oktober 2018 via mobile enheter

Jeg trengte overnatting for en natt og var i siste liten med booking samme dag. Dette hotellet dukket opp som et praktisk og nært hotell i forhold til min destinasjon. For mitt behov denne gangen var det en stiv pris, men det var samtidig det som kom best ut.

Hotellet har ingen garasjen selv, men har avtale med Bygarasjen på andre siden av Fjøsangerveien. Med tanke på lett adkomst når man kommer kjørende så vil jeg si dette hotellet ligger godt plassert. Parkeringsavtalen ble noe komplisert for meg da det viste seg at Bygarasjen også har automatisk parkeringsapp i SesamSesam, noe som gjorde at jeg ikke fikk noen parkeringslapp jeg kunne få stemplet for så å få god pris.

God størrelse på rommet. Enkelt å betjene lyset. Synes enkelte hotell gjør det en smule avansert for å få av alt lyset.

God frokost med mye folk, så du må regne med å dele fasilitetene med mange andre.

Det kan fort skje at jeg kommer tilbake.

Takk, Jan F
Per P, General Manager på Scandic Ornen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. oktober 2018

Kjære Jafsy,
tusen takk for hyggelig tilbakemelding.
Det er fint å høre at du hadde ett godt opphold hos oss.

Vi håper vi ser deg snart igjen!

Mvh, Team Ørnen

Anmeldt 16. oktober 2018

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Per P, General Manager på Scandic Ornen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. oktober 2018

Anmeldt 15. oktober 2018

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Per P, General Manager på Scandic Ornen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. oktober 2018