Vio.com
ScandicHotels.comUSD 147
Anmeldt 13. november 2018

Var veldig godt fornøyd med oppholdet på hotellet. Det var en hyggelig,blid og smilende betjening. Frokosten var meget bra og rikholdig. Rommet var flott og hadde en fantastisk utsikt. Savnet et par gode stoler eller en sittegruppe på rommet. Hotellet lå sentralt og lett å finne frem til. Kommer gjerne tilbake.

Dato for oppholdet: november 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, Discover32436745109
Per P, General Manager på Scandic Ornen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. november 2018

Kjære Discover32436745109,
tusen takk for hyggelig tilbakemelding.
Det er flott å høre at du hadde et fint opphold hos oss.

Vi håper vi ser deg snart igjen!

Mvh, Team Ørnen

Anmeldt 12. november 2018

Dato for oppholdet: februar 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Per P, General Manager på Scandic Ornen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. november 2018

Anmeldt 5. november 2018

Imøtekommende og hyggelig. Avslappende atmosfære, stille og rolig.Følte at personalet ville det beste for oss hele tiden.Alle var veldig positive. Kommer gjerne igjen en annen gang. Anbefaler hotellet til andre også.

Dato for oppholdet: november 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, Discover02403611523
Per P, General Manager på Scandic Ornen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. november 2018

Kjære Discover02403611523,

tusen takk for hyggelig tilbakemelding.
Vi håper vi ser deg snart igjen!

Mvh, Team Ørnen

Anmeldt 28. oktober 2018 via mobile enheter

Har hatt et supert opphold(1 døgn)på Scandic Ørnen. Sentrumsnært. Flott, lydtett og romslig rom. Snacks på bordet....alltid et plussSyvfjellsøl-"Tjommi".Nydelig mat og drikke, til alle måltider. Kan absolutt anbefales. Kommer gjerne tilbake!Takk, fra S&B!

Dato for oppholdet: oktober 2018
1  Takk, Sissel Tveit A
Per P, Resepsjonssjef på Scandic Ornen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. oktober 2018

Hei Sissel, tusen takk for din tilbakemelding til oss. Vi setter stor pris på dette! Du er hjertelig velkommen tilbake ved en annen anledning. Ønsker deg en super dag.
Hilsen Team Ørnen.

Anmeldt 18. oktober 2018 via mobile enheter

Positivt: hyggeligt personale, god lokasjon, god frokost, men renholdet på romma var forferdelig. Fant matrester under madrass undee begge sider, klaget på dette og fikk god service med oppgradering av rom. Men også her synes jeg det var dårlig renhold. Kommer til å velge annet hotell neste gang

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, 121hermann_
Per P, Manager på Scandic Ornen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. oktober 2018

Kjære Hermann Ø,

Tusen takk for din tilbakemelding, det setter vi stor pris på.
Hyggelig å høre at du syns personalet var hyggelig, og beklager så mye for at renholdet på rommene ikke var som forventet, dette skal vi ta videre med vår husøkonom.

Ønsker deg en nydelig dag og velkommen tilbake!
Mvh
Team Ørnen