👍 Anitagr64
3,0 av 5 boblerAnmeldt 27. nov. 2018via mobile enheter
Per P, General ManagerScandic Ornen, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 28. nov. 2018
Kjære Anitagr64,
takk for din tilbakemelding.
Vi setter pris på at du deler din opplevelse med oss, og tar dette med oss videre til vurdering.

kr 2 740
    kr 3 150
1.2 km fra Scandic Ornen
Se flere hoteller i Bergen
Anmeldt 24. november 2018 via mobile enheter

Veldig bra hotellrom. Men kjedelig å komme klokken 21.25 og få beskjed om at ikke finnes mulighet for å få mat ( privat arr. i restauranten, bar stengte 21.30.. ) lite hjelp/ service Frokost grei, men mye tørt pålegg.

Takk, robjri
Per P, General Manager på Scandic Ornen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. november 2018

Kjære Robjri,
takk for din tilbakemelding.
Vi tar med oss dette videre til forbedring.

Anmeldt 21. november 2018

Bodde her en natt ifbm jobb. Fikk tidlig innsjekk kl 10 uten ekstra kostnad. Lite men koselig rom. Badekar. Stort pluss for kjøleskap på rommet. Greit treningsrom i 9. etasje. Hyggelig personale. Grei frokost.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, Jana10
Per P, General Manager på Scandic Ornen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. november 2018

Kjære Jana10,

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Per P, General Manager på Scandic Ornen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. november 2018

Anmeldt 19. november 2018

Rask og hyggelig innsjekking. Svært hyggelig og serviceinnstilt ung dame som møtte oss ved innsjekking, skapte et førsteinntrykk som vi opplevde som meget bra - her var vi hjertelig velkommen.Fine rom, meget gode seng og supert renhold. Dette likte vi veldig godt.Vi tok sjanse på middag i restauranten i toppetasjen. Svært god service, hyggelig stemning, maten var velsmakende og god. Måltidet og atmosfæren var langt over hva vi forventet. Faktisk så bra at vi tok middagen der dagen etter også. Dette opplevde vi som svært bra.Nydelig frokost med godt utvalg, nybakte bakevarer og hyggelig atmosfære. Veldig hyggelig betjening, velsmakende og en svært god opplevelse,Effektiv utsjekk, hyggelig betjening og vi følte oss vel ivaretatt. Synd å måtte reise men vi kommer snart tilbake. Dette er vår beste og mest positive hotellopplevelse.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, larsa598

Kjære lars a,
tusen takk for hyggelig tilbakemelding.
Det er flott å høre at dere hadde et så fint opphold hos oss.

Vi gleder oss til å ønske dere velkommen igjen!

Anmeldt 19. november 2018

Meget sentral beliggenhet, med kort avstand til Bybanen. Hyggelig betjening og fine store rom. Hotellet anbefales. Overnattet fra mandag til torsdag, ingen støy fra gaten. Vil overnatte her neste gang jeg er i Bergen.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, Escape55097531671