heidirutlin
Dato for oppholdet: oktober 2018
Per P, General ManagerScandic Ornen, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 17. des. 2018
Kjære heidirutlin,
tusen takk for hyggelig tilbakemelding.

kr 2 390
Gratis parkering
Se flere hoteller i Bergen
Anmeldt 10. desember 2018

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Per P, General Manager på Scandic Ornen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. desember 2018

Anmeldt 8. desember 2018

Dato for oppholdet: desember 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Per P, General Manager på Scandic Ornen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. desember 2018

Anmeldt 29. november 2018

Rommene som blir solgt som tremannsrom og familierom er alt for små til det. Bur som sild i tønne om man er meir enn to pers. Ventilasjonen virka ikkje og ikkje muligheter for å opne vindu. Teppegolv. Men fantastisk frokost!

• Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, JorunnR39
Per P, General Manager på Scandic Ornen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. november 2018

Kjære JorunnR39,
takk for din tilbakemelding.
Vi setter pris på at du deler din opplevelse med oss, og vi tar dette med oss videre til vurdering.

Anmeldt 27. november 2018 via mobile enheter

Booket superior rom for å få et litt bedre rom, men det er ikke verdt pengene. Vegg til vegg teppe som lukter gammelt støv. Sjekket om det fantes rom uten teppe, men det gjør det ikke. Rommene er små, og trenger oppgradering.

Takk, Anitagr64
Per P, General Manager på Scandic Ornen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. november 2018

Kjære Anitagr64,
takk for din tilbakemelding.
Vi setter pris på at du deler din opplevelse med oss, og tar dette med oss videre til vurdering.

Anmeldt 24. november 2018 via mobile enheter

Veldig bra hotellrom. Men kjedelig å komme klokken 21.25 og få beskjed om at ikke finnes mulighet for å få mat ( privat arr. i restauranten, bar stengte 21.30.. ) lite hjelp/ service Frokost grei, men mye tørt pålegg.

Takk, robjri
Per P, General Manager på Scandic Ornen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. november 2018

Kjære Robjri,
takk for din tilbakemelding.
Vi tar med oss dette videre til forbedring.