Vio.com
ScandicHotels.comUSD 187
ZenHotels.comUSD 190
Anmeldt 16. desember 2018 via mobile enheter

Trange familierom. Ikke mulighet for å åpne vindu for frisk luft. Det ble veldig dårlig luft på rommet all tid det ikke var ventilasjon der. To netter med dårlig søvn. Fikk låne bordvifte i fra reseptionen, som hjalp litt.
Hyggelig personell og fint hotell.
Frokosten er veldig bra

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, 486sveinn
Per P, General Manager på Scandic Ornen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. desember 2018

Kjære 486sveinn,
tusen takk for din tilbakemelding.

Mvh,Team Ørnen

Anmeldt 14. desember 2018 via mobile enheter

Praktisk beliggenhet spesielt om du kjører selv; gode parkeringsmuligheter i nærområdet. Lett å finne selv om du ankommer Bergen med kollektivtransport.
Imøtekommende, serviceinnstilte og blide personale i resepsjonen.
Fantastisk bildebelysning på rommet og greie, rene rom. Ikke så spennende å få utsikt mot heisene...det fikk vi. Men det var jo ikke for utsikten vi kom...
Nyyyydelig mat både i øverste restauranten og til frokost.
Absolutt et hotell en kan bo på og nyte tilværelsen

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, heidirutlin

Kjære heidirutlin,
tusen takk for hyggelig tilbakemelding.

Mvh, Team Ørnen

Anmeldt 10. desember 2018

Dato for oppholdet: november 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Per P, General Manager på Scandic Ornen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. desember 2018

Anmeldt 8. desember 2018

Dato for oppholdet: desember 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Per P, General Manager på Scandic Ornen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. desember 2018

Anmeldt 29. november 2018

Rommene som blir solgt som tremannsrom og familierom er alt for små til det. Bur som sild i tønne om man er meir enn to pers. Ventilasjonen virka ikkje og ikkje muligheter for å opne vindu. Teppegolv. Men fantastisk frokost!

Dato for oppholdet: november 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, JorunnR39
Per P, General Manager på Scandic Ornen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. november 2018

Kjære JorunnR39,
takk for din tilbakemelding.
Vi setter pris på at du deler din opplevelse med oss, og vi tar dette med oss videre til vurdering.

Mvh, Team Ørnen