Trip.com
FindHotelUSD 139
Anmeldt 19. desember 2018 via mobile enheter

Synes dette var en positiv opplevelse. Fra man kommer inn i resepsjonen skjønner man at dette blir veldig så greit. Fin moderne design. Rommene var fine og moderne med det man trenger for et kortere opphold. Rusler bort på Torgallmenningen på fem minutter. Flybussen stopper rett ved og alt er veldig praktisk. Regnet selvfølgelig under hele oppholdet, men det kan kanskje ikke hotellet lastes for.

Dato for oppholdet: mai 2018
Takk, Oivind_oivind
Per P, General Manager på Scandic Ornen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. desember 2018

Kjære Oivind_oivind,
tusen takk for hyggelig tilbakemelding.
Det er flott å høre at du har hatt en fint opphold hos oss.

Anmeldt 16. desember 2018

Flott hotell. Da me måtte reise heim kvelden før me egentleg skulle sjekke ut, fikk me refundert halve oppholdet. (Skulle egentleg vere der to netter) Det hadde me slett ikkje forventa.Flott service:)

Dato for oppholdet: desember 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
1  Takk, jannecat
Per P, General Manager på Scandic Ornen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. desember 2018

Kjære Pioneer3254737842,

Anmeldt 16. desember 2018 via mobile enheter

Trange familierom. Ikke mulighet for å åpne vindu for frisk luft. Det ble veldig dårlig luft på rommet all tid det ikke var ventilasjon der. To netter med dårlig søvn. Fikk låne bordvifte i fra reseptionen, som hjalp litt.
Hyggelig personell og fint hotell.
Frokosten er veldig bra

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, 486sveinn

Kjære 486sveinn,
tusen takk for din tilbakemelding.

Mvh,Team Ørnen

Anmeldt 14. desember 2018 via mobile enheter

Praktisk beliggenhet spesielt om du kjører selv; gode parkeringsmuligheter i nærområdet. Lett å finne selv om du ankommer Bergen med kollektivtransport.
Imøtekommende, serviceinnstilte og blide personale i resepsjonen.
Fantastisk bildebelysning på rommet og greie, rene rom. Ikke så spennende å få utsikt mot heisene...det fikk vi. Men det var jo ikke for utsikten vi kom...
Nyyyydelig mat både i øverste restauranten og til frokost.
Absolutt et hotell en kan bo på og nyte tilværelsen

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, heidirutlin

Kjære heidirutlin,

Anmeldt 10. desember 2018

Dato for oppholdet: november 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Per P, General Manager på Scandic Ornen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. desember 2018