Vio.com
ScandicHotels.comUSD 147
Anmeldt 8. januar 2019 via mobile enheter

Flott hotell med romslige rom. Hotellrommet var i god stand; gode senger og fint bad.
Frokosten hadde et variert utvalg av retter, der iblant egen avskjermet glutenfri seksjon (bra!).
Hotellet ligger rett over veien fra Bygarasjen parkeringshus, som var svært praktisk da vi kom kjørende til Bergen. Det er gangavstand inn til restaurantene i sentrum (10-15 min.).

Alt i alt en god opplevelse. Anbefales!

Dato for oppholdet: januar 2019
Takk, Ingvildpm
Per P, General Manager på Scandic Ornen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. januar 2019

Kjære Ingvildpm,
tusen takk for hyggelig tilbakemelding.
Vi setter stor pris på at du deler din opplevelse med oss.

Vi håper å se deg snart igjen!

Mvh, Team Ørnen

Anmeldt 5. januar 2019

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Per P, Manager på Scandic Ornen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. januar 2019

Anmeldt 29. desember 2018

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Per P, Manager på Scandic Ornen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. januar 2019

Anmeldt 23. desember 2018 via mobile enheter

Jeg og en venninne tilbragte et døgn her å hadde et fantastisk opphold :) flott rom med utsikt, god mat og veldig hyggelig betjening :) vi fikk ha rommet til langt på dag, å kunne rusle en tur i byen før vi sjekket ut :)

1  Takk, KristineK724
Per P, Manager på Scandic Ornen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. desember 2018

Kjære KristineK724,

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på.

Ønsker deg en fin dag og velkommen tilbake!
Mvh
Team Ørnen

Anmeldt 19. desember 2018 via mobile enheter

Synes dette var en positiv opplevelse. Fra man kommer inn i resepsjonen skjønner man at dette blir veldig så greit. Fin moderne design. Rommene var fine og moderne med det man trenger for et kortere opphold. Rusler bort på Torgallmenningen på fem minutter. Flybussen stopper rett ved og alt er veldig praktisk. Regnet selvfølgelig under hele oppholdet, men det kan kanskje ikke hotellet lastes for.

Dato for oppholdet: mai 2018
Takk, Oivind_oivind
Per P, General Manager på Scandic Ornen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. desember 2018

Kjære Oivind_oivind,
tusen takk for hyggelig tilbakemelding.
Det er flott å høre at du har hatt en fint opphold hos oss.

Vi håper vi ser deg snart igjen!

Mvh, Team Ørnen