Vio.com
ScandicHotels.comUSD 167
Anmeldt 12. januar 2019 via mobile enheter

Har bodd her flere ganger før og bodde her nå på bonuspoeng.
Vi måtte bytte et rom og fikk tilslutt et romslig hjørnerom. Personal satte på varmen. Rommet fikk ikke opp varmen og vi klaget flere ganger samt til Scandic sentralt. Alle gangene ble vi takket for at vi klager. Ingen «plaster på såret» eller mulighet for bytte på tross av at problemet var velkjent.
God kvalitet på frokost

Dato for oppholdet: oktober 2018
2  Takk, Puntertrip
Per P, Manager på Scandic Ornen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. januar 2019

Kjære Puntertrip,

Tusen takk for din tilbakemelding, det setter vi stor pris på.
Beklager for at oppholdet ikke var som forventet, dette er ikke etter vår standard.
Vi skal undersøke hva som har skjedd og passe på at det ikke skjer igjen.

Ønsker deg en fin dag!
Mvh
Team Ørnen

Anmeldt 8. januar 2019 via mobile enheter

Flott hotell med romslige rom. Hotellrommet var i god stand; gode senger og fint bad.
Frokosten hadde et variert utvalg av retter, der iblant egen avskjermet glutenfri seksjon (bra!).
Hotellet ligger rett over veien fra Bygarasjen parkeringshus, som var svært praktisk da vi kom kjørende til Bergen. Det er gangavstand inn til restaurantene i sentrum (10-15 min.).

Alt i alt en god opplevelse. Anbefales!

Dato for oppholdet: januar 2019
Takk, Ingvildpm
Per P, General Manager på Scandic Ornen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. januar 2019

Kjære Ingvildpm,
tusen takk for hyggelig tilbakemelding.
Vi setter stor pris på at du deler din opplevelse med oss.

Vi håper å se deg snart igjen!

Mvh, Team Ørnen

Anmeldt 5. januar 2019

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Per P, Manager på Scandic Ornen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. januar 2019

Anmeldt 29. desember 2018

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Per P, Manager på Scandic Ornen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. januar 2019

Anmeldt 23. desember 2018 via mobile enheter

Jeg og en venninne tilbragte et døgn her å hadde et fantastisk opphold :) flott rom med utsikt, god mat og veldig hyggelig betjening :) vi fikk ha rommet til langt på dag, å kunne rusle en tur i byen før vi sjekket ut :)

1  Takk, KristineK724
Per P, Manager på Scandic Ornen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. desember 2018

Kjære KristineK724,

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på.

Ønsker deg en fin dag og velkommen tilbake!
Mvh
Team Ørnen