2 personer ser på dette hotellet
Vio.com
ScandicHotels.comUSD 224
Anmeldt 14. januar 2019 via mobile enheter

Vi lå på Scandic Ørnen i forb. med jobb konferanse i mars 2018. Hotellet er flott og delikat men bar preg av unge og ikke veldig erfarne ansatte. Vi var 3 kolleger som kom en dag før og i hadde bestilt et familierom. Da vi kom var ikke dette klart, men vi kunne komme tilbake etter en time, og da skulle det være klart. Da vi kom tilbake etter 2-3 timer fikk vi beskjed om at rommet var gitt bort?! Etter mye om og endel venting,fikk vi et nytt rom. Dette kan selvsagt skje- men da skal det lite til før gjestene blir ekstra fornøyd, ved å gi litt ekstra service...
Maten er veldig bra, konferanselokalene like så og baren på toppen er kul!
Et veldig fint hotell, som hadde vært topp med en ekstra dæsj service.

Dato for oppholdet: mars 2018
1  Takk, glennis38
Per P, General Manager på Scandic Ornen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. januar 2019

Kjære glennis38,
tusen takk for din tilbakemelding.
Vi setter pris på at du deler din opplevelse med oss, og vi tar det med oss videre til vurdering.

Vi håper vi ser deg snart igjen!

Mvh, Team Ørnen

Anmeldt 12. januar 2019 via mobile enheter

Har bodd her flere ganger før og bodde her nå på bonuspoeng.
Vi måtte bytte et rom og fikk tilslutt et romslig hjørnerom. Personal satte på varmen. Rommet fikk ikke opp varmen og vi klaget flere ganger samt til Scandic sentralt. Alle gangene ble vi takket for at vi klager. Ingen «plaster på såret» eller mulighet for bytte på tross av at problemet var velkjent.
God kvalitet på frokost

Dato for oppholdet: oktober 2018
2  Takk, Puntertrip
Per P, Manager på Scandic Ornen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. januar 2019

Kjære Puntertrip,

Tusen takk for din tilbakemelding, det setter vi stor pris på.
Beklager for at oppholdet ikke var som forventet, dette er ikke etter vår standard.
Vi skal undersøke hva som har skjedd og passe på at det ikke skjer igjen.

Ønsker deg en fin dag!
Mvh
Team Ørnen

Anmeldt 8. januar 2019 via mobile enheter

Flott hotell med romslige rom. Hotellrommet var i god stand; gode senger og fint bad.
Frokosten hadde et variert utvalg av retter, der iblant egen avskjermet glutenfri seksjon (bra!).
Hotellet ligger rett over veien fra Bygarasjen parkeringshus, som var svært praktisk da vi kom kjørende til Bergen. Det er gangavstand inn til restaurantene i sentrum (10-15 min.).

Alt i alt en god opplevelse. Anbefales!

Dato for oppholdet: januar 2019
Takk, Ingvildpm
Per P, General Manager på Scandic Ornen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. januar 2019

Kjære Ingvildpm,
tusen takk for hyggelig tilbakemelding.
Vi setter stor pris på at du deler din opplevelse med oss.

Vi håper å se deg snart igjen!

Mvh, Team Ørnen

Anmeldt 5. januar 2019

Dato for oppholdet: desember 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Per P, Manager på Scandic Ornen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. januar 2019

Anmeldt 29. desember 2018

Dato for oppholdet: desember 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Per P, Manager på Scandic Ornen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. januar 2019