Scandic Hotels
4,0 av 5 boblerAnmeldt 20. jan. 2019via mobile enheter
Per P, General ManagerScandic Ornen, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 22. jan. 2019
Kjære 564kjelle,
tusen takk for din tilbakemelding.

kr 1 877
Bar/lounge
Se flere hoteller i Bergen
Anmeldt 20. januar 2019

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Per P, General Manager på Scandic Ornen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. januar 2019

Anmeldt 17. januar 2019

Fantastisk hotell. Personale var flinke. God service. Fine rom, kjølig på rommet. Rolig hotellet, virker ut som det er lydisolert. Fantastisk frokost. Fin beliggenhet, kort avstand til det meste. Bussterminal rett ved siden av. Anbefaler hotellet til alle.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, Traveler05994318244
Per P, General Manager på Scandic Ornen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. januar 2019

Kjære Traveler05994318244,
tusen takk for hyggelig tilbakemelding.
Det er utrolig kjekt å høre at du hadde en så fin opplevelse hos oss.

Anmeldt 14. januar 2019

Hotellet ligger sentralt til i Bergen. Det er veldig god service både i resepsjonen/booking og i restauranten. Rommene er innbydende og renholdet er svært godt. Frokosten er utrolig god og variert. frokostsalen er romslig.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, Wander66219267233
Per P, General Manager på Scandic Ornen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. januar 2019

Kjære Wander66219267233,
tusen takk for hyggelig tilbakemelding.

Anmeldt 14. januar 2019 via mobile enheter

Vi lå på Scandic Ørnen i forb. med jobb konferanse i mars 2018. Hotellet er flott og delikat men bar preg av unge og ikke veldig erfarne ansatte. Vi var 3 kolleger som kom en dag før og i hadde bestilt et familierom. Da vi kom var ikke dette klart, men vi kunne komme tilbake etter en time, og da skulle det være klart. Da vi kom tilbake etter 2-3 timer fikk vi beskjed om at rommet var gitt bort?! Etter mye om og endel venting,fikk vi et nytt rom. Dette kan selvsagt skje- men da skal det lite til før gjestene blir ekstra fornøyd, ved å gi litt ekstra service...
Maten er veldig bra, konferanselokalene like så og baren på toppen er kul!
Et veldig fint hotell, som hadde vært topp med en ekstra dæsj service.

Dato for oppholdet: mars 2018
1  Takk, glennis38

Kjære glennis38,
tusen takk for din tilbakemelding.
Vi setter pris på at du deler din opplevelse med oss, og vi tar det med oss videre til vurdering.

Anmeldt 12. januar 2019 via mobile enheter

Har bodd her flere ganger før og bodde her nå på bonuspoeng.
Vi måtte bytte et rom og fikk tilslutt et romslig hjørnerom. Personal satte på varmen. Rommet fikk ikke opp varmen og vi klaget flere ganger samt til Scandic sentralt. Alle gangene ble vi takket for at vi klager. Ingen «plaster på såret» eller mulighet for bytte på tross av at problemet var velkjent.
God kvalitet på frokost

Dato for oppholdet: oktober 2018
2  Takk, Puntertrip
Per P, Manager på Scandic Ornen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. januar 2019

Kjære Puntertrip,

Tusen takk for din tilbakemelding, det setter vi stor pris på.
Beklager for at oppholdet ikke var som forventet, dette er ikke etter vår standard.
Vi skal undersøke hva som har skjedd og passe på at det ikke skjer igjen.

Ønsker deg en fin dag!
Mvh