Booking.comUSD 154
FindHotelUSD 155
ScandicHotels.comUSD 155
eDreamsUSD 154
Anmeldt 24. januar 2019 via mobile enheter

Kjempefint hotell med fine, freshe rom. En av de bedre hotellfrokostene jeg har spist, utrolig mange valgmuligheter. Bra beliggenhet. Spiste god middag i restauranten som ligger i toppetasjen. Hyggelig betjening.

1  Takk, idakristineb2015
Per P, Manager på Scandic Ornen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. januar 2019

Kjære Idakristineb2015,

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på.

Ønsker deg en nydelig dag og velkommen tilbake!
Mvh
Team Ørnen

Anmeldt 20. januar 2019 via mobile enheter

Veldig bra hotell sentralt i byen. Minus for at drinkene i 13.etg. smakte saft/vann og at badegulvet ikke var varmt nok. Nøkkelkortet sviktet en gang, god frokost. Hyggelig personale. Kommer sikkert tilbake.

Takk, 564kjelle
Per P, General Manager på Scandic Ornen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. januar 2019

Kjære 564kjelle,
tusen takk for din tilbakemelding.

Anmeldt 20. januar 2019

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com

Anmeldt 17. januar 2019

Fantastisk hotell. Personale var flinke. God service. Fine rom, kjølig på rommet. Rolig hotellet, virker ut som det er lydisolert. Fantastisk frokost. Fin beliggenhet, kort avstand til det meste. Bussterminal rett ved siden av. Anbefaler hotellet til alle.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, Traveler05994318244
Per P, General Manager på Scandic Ornen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. januar 2019

Kjære Traveler05994318244,
tusen takk for hyggelig tilbakemelding.
Det er utrolig kjekt å høre at du hadde en så fin opplevelse hos oss.

Anmeldt 14. januar 2019

Hotellet ligger sentralt til i Bergen. Det er veldig god service både i resepsjonen/booking og i restauranten. Rommene er innbydende og renholdet er svært godt. Frokosten er utrolig god og variert. frokostsalen er romslig.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, Wander66219267233
Per P, General Manager på Scandic Ornen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. januar 2019

Kjære Wander66219267233,
tusen takk for hyggelig tilbakemelding.