Trip.com
Destinia.comUSD 150
Anmeldt 28. januar 2019 via mobile enheter

Lena var fantastisk flink til å tilrettelegge og finne det rommet som passet best. Veldig snill og morsom jente som også virket veldig dyktig. Anbefales på det sterkeste. Kommer definitivt tilbake til dere.

Takk, Kamilla A
Per P, General Manager på Scandic Ornen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. januar 2019

Kjære Kamilla A,
tusen takk for hyggelig tilbakemelding.
Det er flott å høre at du var fornøyd med ditt opphold og service fra vårt team.

Vi gleder oss til å ønske deg velkommen igjen!

Anmeldt 24. januar 2019 via mobile enheter

Kjempefint hotell med fine, freshe rom. En av de bedre hotellfrokostene jeg har spist, utrolig mange valgmuligheter. Bra beliggenhet. Spiste god middag i restauranten som ligger i toppetasjen. Hyggelig betjening.

1  Takk, idakristineb2015
Per P, Manager på Scandic Ornen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. januar 2019

Kjære Idakristineb2015,

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på.

Ønsker deg en nydelig dag og velkommen tilbake!
Mvh
Team Ørnen

Anmeldt 20. januar 2019 via mobile enheter

Veldig bra hotell sentralt i byen. Minus for at drinkene i 13.etg. smakte saft/vann og at badegulvet ikke var varmt nok. Nøkkelkortet sviktet en gang, god frokost. Hyggelig personale. Kommer sikkert tilbake.

Takk, 564kjelle
Per P, General Manager på Scandic Ornen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. januar 2019

Kjære 564kjelle,
tusen takk for din tilbakemelding.
Vi håper vi ser deg snart igjen!

Anmeldt 20. januar 2019

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com

Anmeldt 17. januar 2019

Fantastisk hotell. Personale var flinke. God service. Fine rom, kjølig på rommet. Rolig hotellet, virker ut som det er lydisolert. Fantastisk frokost. Fin beliggenhet, kort avstand til det meste. Bussterminal rett ved siden av. Anbefaler hotellet til alle.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, Traveler05994318244
Per P, General Manager på Scandic Ornen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. januar 2019

Kjære Traveler05994318244,
tusen takk for hyggelig tilbakemelding.
Det er utrolig kjekt å høre at du hadde en så fin opplevelse hos oss.

Vi håper vi ser deg snart igjen!