Trip.com
FindHotelUSD 140
Anmeldt 4. februar 2019

Hotelloppholdet starta verst mulig, jeg hadde reservert feil helg for langhelga vår. Men de blide damene i resepsjonen fiksa det, til og med tidlig innsjekk.
Vi fikk et godt rom, god plass og fint bad. Ingenting å klage på. Kunne nok vært ei litt hardere seng, men vi sov godt.
Frokosten var god og igjen ble vi godt oppvarta av de ansatte som var hjelpsomme, mer enn vi hadde forventa. Godt utvalg og veldig variert. Satte pris på at vi kunne bestille en omelett fra kokken.
Vi fant ingenting å klage på, og dermed må det jo bli topp karakter, særlig når det ligger veldig midt i sentrum, nær bussstasjonen og bybanen. Gangavstand til alt.

Romtips: Helst så høyt som mulig
Dato for oppholdet: februar 2019
Takk, r0lvh
Per P, Manager på Scandic Ornen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. februar 2019

Kjære Rolv H,

Tusen takk for din tilbakemelding, det setter vi utrolig stor pris på.
Hyggelig å lese at dere har hatt det så fint hos oss.

Ønsker deg en nydelig dag og velkommen tilbake!
Mvh
Team Ørnen

Anmeldt 28. januar 2019 via mobile enheter

Lena var fantastisk flink til å tilrettelegge og finne det rommet som passet best. Veldig snill og morsom jente som også virket veldig dyktig. Anbefales på det sterkeste. Kommer definitivt tilbake til dere.

Takk, Kamilla A
Per P, General Manager på Scandic Ornen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. januar 2019

Kjære Kamilla A,
tusen takk for hyggelig tilbakemelding.
Det er flott å høre at du var fornøyd med ditt opphold og service fra vårt team.

Vi gleder oss til å ønske deg velkommen igjen!

Mvh, Team Ørnen

Anmeldt 24. januar 2019 via mobile enheter

Kjempefint hotell med fine, freshe rom. En av de bedre hotellfrokostene jeg har spist, utrolig mange valgmuligheter. Bra beliggenhet. Spiste god middag i restauranten som ligger i toppetasjen. Hyggelig betjening.

1  Takk, idakristineb2015
Per P, Manager på Scandic Ornen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. januar 2019

Kjære Idakristineb2015,

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på.

Ønsker deg en nydelig dag og velkommen tilbake!
Mvh
Team Ørnen

Anmeldt 20. januar 2019 via mobile enheter

Veldig bra hotell sentralt i byen. Minus for at drinkene i 13.etg. smakte saft/vann og at badegulvet ikke var varmt nok. Nøkkelkortet sviktet en gang, god frokost. Hyggelig personale. Kommer sikkert tilbake.

Takk, 564kjelle
Per P, General Manager på Scandic Ornen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. januar 2019

Kjære 564kjelle,
tusen takk for din tilbakemelding.
Vi håper vi ser deg snart igjen!

Mvh, Team Ørnen

Anmeldt 20. januar 2019

Dato for oppholdet: januar 2019
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com