Priceline
ScandicHotels.comUSD 154
Destinia.comUSD 167
Anmeldt 20. juli 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Torstein Sperre, General Manager på Scandic Ornen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. august 2020

Anmeldt 13. juli 2020

Stort og fint rom.Gode senger.Stille til tross for rom ut mot gatekryss!Gid og innholdsrik frokost sjølv med restriksjonar pga covid 19.Personalet var flinke til å minne om avstand på ein hyggelig måte!

Takk, else555
Torstein Sperre, General Manager på Scandic Ornen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. juli 2020

Kjære Else,

Tusen takk for at dere valgte å legge besøket til oss her på Scandic Ørnen. Det er utrolig kjekt å høre at dere hadde en fin opplevelse, og vi takker spesielt for hyggelige kommentarer på vår midlertidige frokostløsning og personalet.

Jeg vil med dette ønske deg en fortsatt fin sommer, og så håper jeg at vi snart sees igjen!

Beste hilsener,

Anmeldt 6. juli 2020

Anmeldt 30. juni 2020

Bodd på hotellet før også og like fornøyd denne gangen. Hyggelig personale, god frokost (også i koronatider), kort avstand til sentrum, gode senger og god plass på rommet. Anbefaler rom i øvre etasjer.

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, Tonje-54
scandicornen, Front Office Manager på Scandic Ornen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. juli 2020

Kjære Tonje,

Tusen takk for at du igjen valgte Scandic Ørnen. Det er utrolig hyggelig å høre at du er fornøyd med oss, og spesielt takknemlige er vi for hyggelig kommentar vedrørende frokosten nå som vi ikke får servere buffet. Tusen takk, og hjertelig velkommen tilbake.

God sommer!

Vennlig hilsen,

Anmeldt 29. juni 2020

Pluss:

- Fint bygg
- God utsikt fra superior rom
- altan med bord og to stoler
- Hyggelig betjening i alle hotellets synlige driftsområder
- rent og ryddig
- rask inn og utsjekk
- relativt god frokost
- isbitmaskin i hver etg.
- meget sentral beliggenhet

Minus:

- Ikke mulighet for garantert tidlig innsjekk
- stengt bar/restaurant
- lite utvalg av drikkevarer fra baren/resepsjonen nede.
- litt lite utvalg på frokosten. Manglet en del frukt, grønt, kjøttpålegg, oster, friske frokostdrikker og kornblandinger som man forventer ut i fra tidligere opphold. Dessuten var eggerøren veldig bløt og pannekakene tørre den ene dagen. Køen til matserveringen gjør at buffeten like gjerne kunne vært beholdt.
- lite skapplass for å være et superior rom

For meg er det totalopplevelsen som er avgjørende for om jeg kommer tilbake eller ikke. Har vært hos dere fire ganger tidligere og etter denne gangen heller det mot at jeg vil prøve ut et annet hotell neste gang, selv om flere deler av oppholdet innfridde forventningene.

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, Viljar S

Kjære Viljar,

Tusen takk for at du også denne gangen valgte Scandic Ørnen for ditt opphold i Bergen. Jeg må si jeg er imponert over dine gode og konkrete tilbakemeldinger, så det setter vi enormt stor pris på. Vi takker spesielt for hyggelig kommentar på frontpersonal!

Som veldig mange andre hoteller, er også vi veldig hardt rammet av koronakrisen, og er av den grunn nødt til å redusere tilbudet på blant annet mat og drikke. Vi har ikke lov (av norske myndigheter) til å servere buffet, så at frokostpersonalet må servere over disk vil dessverre redusere utvalget en god del. Vi savner den store, innholdsrike frokostbuffeten og håper at vi snart får lov til å gjenåpne denne. Ellers håper vi også å kunne gjenåpne restaurant og bar, men med så liten etterspørsel som det er per nå, er det dessverre ikke økonomisk gunstig for oss å drifte disse avdelingene.

Ønsker deg med dette en riktig god sommer, og håper at vi sees igjen snart!

Beste hilsener,