Eivind Osbak
2,0 av 5 boblerAnmeldt 22. juli 2020via mobile enheter
Torstein Sperre, General ManagerScandic Ornen, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 24. juli 2020
Kjære Cervelo,

Tusen takk for din tilbakemelding. Dette synes jeg var utrolig beklagelig lesning, og jeg vil på vegne av resepsjonen beklage på det sterkeste for denne hendelsen.

Veldig fint om du kan sende meg en e-post med navn og reservasjonsnummer slik at jeg kan undersøke dette nærmere, og få fulgt opp saken snarest.

Beste hilsener,

Gratis parkering
Se flere hoteller i Bergen
193198 av 2 471 anmeldelser
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Overnattet på dette hotellet med familien på 5. Vi ankom hotellet tidlig og det var ikke noe problem med tidlig innsjekk. Ble møtt med hyggelig og serviceinnstilt personell. Rommene vi fikk var innbydende og rene. Hver morgen kom vi til smaksrik og innbydende frokost. Koselig og flott familiehotell. Anbefales!/-1

Takk, 201gisleb
Torstein Sperre, General Manager på Scandic Ornen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. juli 2020

Kjære Gisle,

Tusen takk for at du valgte Scandic Ørnen for ditt opphold her i Bergen! Det er utrolig kjekt å høre at du er fornøyd med oss, og vi setter utrolig stor pris på din tilbakemelding. Jeg har videresendt kommentarene til både resepsjonist, renholder og frokostteamet som ble veldig glade for din tilbakemelding. Tusen takk!

Jeg håper at vi snart sees igjen, og ønsker deg en fortsatt riktig god sommer.

Sommerhilsener,

Anmeldt 20. juli 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Torstein Sperre, General Manager på Scandic Ornen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. august 2020

Anmeldt 13. juli 2020

Stort og fint rom.Gode senger.Stille til tross for rom ut mot gatekryss!Gid og innholdsrik frokost sjølv med restriksjonar pga covid 19.Personalet var flinke til å minne om avstand på ein hyggelig måte!

Takk, else555
Torstein Sperre, General Manager på Scandic Ornen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. juli 2020

Kjære Else,

Tusen takk for at dere valgte å legge besøket til oss her på Scandic Ørnen. Det er utrolig kjekt å høre at dere hadde en fin opplevelse, og vi takker spesielt for hyggelige kommentarer på vår midlertidige frokostløsning og personalet.

Jeg vil med dette ønske deg en fortsatt fin sommer, og så håper jeg at vi snart sees igjen!

Beste hilsener,

Anmeldt 6. juli 2020

Anmeldt 30. juni 2020

Bodd på hotellet før også og like fornøyd denne gangen. Hyggelig personale, god frokost (også i koronatider), kort avstand til sentrum, gode senger og god plass på rommet. Anbefaler rom i øvre etasjer.

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, Tonje-54
scandicornen, Front Office Manager på Scandic Ornen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. juli 2020

Kjære Tonje,

Tusen takk for at du igjen valgte Scandic Ørnen. Det er utrolig hyggelig å høre at du er fornøyd med oss, og spesielt takknemlige er vi for hyggelig kommentar vedrørende frokosten nå som vi ikke får servere buffet. Tusen takk, og hjertelig velkommen tilbake.

God sommer!

Vennlig hilsen,