ScandicHotels.com
Priceline
Booking.comUSD 158
Destinia.comUSD 168
Anmeldt 24. august 2020

Tilbrakte to netter i Bergen som del av årets norgesferie. Meget prisgunstig pris med fantastisk frokost. Selv i disse Covid 19 tider. Hadde med sykler som vi fikk lagret på en sikker plass i hotellet. Veldig serviceminded personale. Kort vei til det meste i Bergen.

Takk, 551steins
Torstein Sperre, General Manager på Scandic Ornen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. august 2020

Hei 551steins,

Tusen hjertlig takk for hyggelig tilbakemedling. Det setter vi veldig stor pris på. Det er så kjekt å høre at du har hatt et kjempe fint opphold og at du har følt deg trygg på hele opphold på Scandic Ørnen. Hjertlig velkommen tilbake!

Beste hilsen,

Anmeldt 17. august 2020 via mobile enheter

Veldig fornøyd med oppholdet på dette hotellet. Stille og rolig område. Gode senger. Sentralt. God
frokost. Smittevern i frokost salen ivaretatt. Kommer gjerne tilbake igjen til dette hotellet! Hyggelig folk i resepsjonen.

Takk, R8105QDlarsh
Torstein Sperre, General Manager på Scandic Ornen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. august 2020

Hei R8105QDlarsh,

Tusen takk for kjempe hyggelig tilbakemedling. Det setter vi veldig stor pris på. Det er så godt å høre at dere har tatt et fint opphold hos oss.

Hjertlig velkomme tilbake!

Med vennlig hilsen,

Anmeldt 14. august 2020 via mobile enheter

Flott hotel. Nær sentrum i Bergen by. Ligger sentralt i forhold til restauranter og severdigheter i byen. Også sentralt i forhold til jernbanen. Veldig profesjonelt og hyggelig personale. Rommene var rene og delikate. Frokosten var variert og god.

Takk, pers870

Hei Pers870,

Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding. Det setter vi veldig stor pris på.

Vi ser frem til å se dere igjen!

Hjertlig velkommen tilbake!

Med vennlig hilsen,