ScandicHotels.com
Priceline
Booking.comUSD 146
Destinia.comUSD 157
Anmeldt 12. september 2020

Hotellet ligg sentralt til, men samstundes blir det eit stykke å gå frå kollektiv knutepunkt eller parkeringshus. Resepsjonen er lys og triveleg. Innsjekking gjekk smertefritt og betjeninga var hyggeleg. Rommet var reit og senga var bra. Frukosten var òg bra.

Dato for oppholdet: august 2020
2  Takk, Trehar
Nina Askvik, Daglig leder på Scandic Ornen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. september 2020

Kjære Trehar,

Tusen hjertelig takk for at du valgte Scandic Ørnen for ditt opphold her i Bergen. Det er veldig hyggelig å høre at du er fornøyd med oss, og vi setter så stor pris på din tilbakemelding! Jeg håper at vi snart får gleden av å ønske deg velkommen tilbake til oss.

Beste hilsener,
Sebastian V. Sætre,
Front Office Manager.

Anmeldt 11. september 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Torstein Sperre, General Manager på Scandic Ornen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. september 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com

Anmeldt 7. september 2020

Hotellet ligger meget sentralt, og kommer man med bil kjører man nesten rett på det.
Gangavstand til det meste, og grei service i resepsjonen.
Sengen var noe smal, og rommet noe slitt. Helt grei frokost.

1  Takk, Bente B

Heisann Bente,

Tusen takk for besøket, og ikke minst for at du tar deg tid til å legge igjen en tilbakemelding til oss. Det er veldig kjekt å høre at du er fornøyd med beliggenheten vår, og vi beklager at vi ikke klarte å levere topp service og frokost denne gangen. Neste gang håper jeg at vi klarer å gi dere en fullverdig opplevelse!

Beste hilsener,
Sebastian V. Sætre,