FindHotel
ScandicHotels.comUSD 214
Anmeldt 25. juli 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Robert Teigen, Daglig leder på Scandic Ornen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. august 2021

Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Vi var en familie på 4 som skulle overnatte her. Vi var fordelt på 2 rom. Når vi kom la vi bare bagasjen inn og gikk ut for å spise. Når vi kom tilbake sjekket vi ut rommet ordentlig og oppdaget at På det ene rommet var det en flaske under sengen som tilsier at hotellet ikke har sjekket over rommene.
På det andre rommet oppdaget vi at det ikke var støvsuget, minibaren var full i sjokolade gris, det lå en tygget tyggis på gulvet attmed bosspannet, område rundt vasken var ikke vasket, det lå boss i stolen og det var koppavtrykk og skit på pulten. I tillegg funket ikke lampen på rommet.
Vi gikk ned å gav beskjed om dette i resepsjonen.
Da kom det en koselig dame opp å vasket minibaren og skiftet pære i lampen. Det andre var fortsatt møkkete. Vi gikk ned i resepsjonen igjen og gav beskjed om dette. Nå fikk vi beskjed om at det var for sent og at de ikkje kunne gjøre noe med det, og fikk kommentaren «dere kan evt bare plukke opp tyggisen selv».
Vi gikk opp igjen på rommet og tenkte at vi kunne ordne det imorgen når det ikke var så sent. Dagen etter gikk vi til resepsjonen å lurte på om det var mulig å gjøre noe med det nå. De sa at de skulle sende noen opp å rengjøre hele rommet når vi gikk ut på handel. Når vi kom tilbake 6 timer etter var sengene redd opp, tyggisen var borte, men det var fortsatt ikke vasket eller støvsuget. Vi ble ganske oppgitt, men orket ikke gå ned å klage enda en gang.
Når vi skulle kaste bos en stund senere reagerte vi begge på at bosspannet var flyttet lenger fram. Vi løftet det tilbake på plassen og der lå tyggisen. De hadde altså satt bosspannet over tyggisen for å skjule den.
Når man betaler dyre priser for å bo på hotell forventer man at det skal være rent når man ankommer og evt fikse opp i noe om det ikke er som det skal. Det er uhygienisk å være på et hotellrom etter noen andre når det ikke har blitt vasket i mellomtiden, og nå i corona tiden er det ikke spesielt smittevern vennlig.

Hotellet er fint, men ikkje så veldig fornøyd med rengjøringen og servicen vi ble møtt med.

2  Takk, anonymanonymano

Takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding!

Dette er absolutt ikke slik et opphold hos oss skal være, og våre rutiner i henhold tilrenhold og service vil absolutt bli gjennomgått på dette.

Håper vi får mulighet til å ønske dere velkommen tilbake til oss.

Med vennlig hilsen

Anmeldt 12. juli 2021 via mobile enheter

Fikk sjekke inn før tiden. Hadde bestilt familierom, men fikk to rom med dør mellom, veldig greit. Sjekket ut før frokost og ble tilbudt noe å spise. Matpakke kunne fås dersom man ga beskjed på forhånd. Svært fornøyd med oppholdet. Kommer gjerne igjen hit når vi er i Bergen.

Romtips: Har proseter på parkering i parkeringsanlegg.
Takk, 777mereter

Tusen takk for din hyggelige tilbakemelding på oppholdet deres hos oss!

Velkommen tilbake til oss på Ørnen

Best Regards

Anmeldt 1. juli 2021 via mobile enheter

Vi bestilte et superior extra rom, i stedet for familierom, fordi det kunne se ut til at fasilitetene skulle være bedre. Bl. a skulle rommet være mellom 22 og 30m2. Vi fikk sjekke inn litt tidligere og gir + for det. Men ellers var det ikke veldig mye positivt. Aircondition virket ikke, og det ble veldig varmt. Ekstraseng ble ikke redd opp før etter 2 forespørsler. Det var ingen morgenkåper på rommet (det skal det på superior extra), men vi fikk utlevert etter forespørsel. Rommet var ca 20 m2. Frokosten var helt ok. Servicen dessverre ikke så veldig bra. Da flyet vårt ble kansellert spurte vi pent om å få bli litt lengre, men det fikk vi ikke. Det er imidlertid forståelig når hotellet er fult Rommet ble ikke redd opp mens vi bodde der. Heller ikke fikk vi nye håndklær. Mulig det var Corona tiltak. Prisen ble og høyere enn det var da vi bestilte. Da den ikke var spesifisert i bookingen klaget jeg ikke. Vi velger nok ikke Scandic Ørnen flere ganger dessverre

Takk, nanunananne
Robert Teigen, Gjestetjenester/resepsjon på Scandic Ornen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. august 2021

Hei,
Takk for din tilbakemelding.
Hotellet har ikke aircondition men luftventilasjon noe som gjør at det ikke kan bli like kaldt på rommet som aircondition. Men på enkelte varme dager har vi hatt noen utfordringer med ventliasjonen som nå er utbedret.
Beklager så mye at det manglet badekåper og at det var noen innom rommet mens dere bodde her slik skal det jo ikke være. Ved fullbookede dager er det dessverre ikke mulgi å få beholde rommet lenger enn til tolv, da i sommerperioden ankommer de fleste av våre gjester tidlig.
Vet ikke hvordan prisen kan ha blitt høyere under deres opphold her, men prisen skulle stått i deres bookingsbekreftelse om dere har bestilt igjennom en nettside.
Ha en fortsatt fin sommer så håper jeg vi får ønske dere velkommen tilbake ved en annen anledning!

Mvh

Anmeldt 17. mai 2021

Jeg er vell inom 30+ forskjellige hoteller igjenom jobben, men må si at Scandic Ørnen er det beste!
Jeg både vært der igjenom jobb og med familien og er altid fornøyd.
De ansatte er glade og vist det er noe fikser de deg med engang.

Dato for oppholdet: mai 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, AdrianLarsen979797
Nina Askvik, General Manager på Scandic Ornen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. mai 2021

Hei Adrian,

Tusen hjertelig takk for hyggelig vurdering av oss og kjempe hyggelig tilbakemelding. Det setter vi utrolig pris på. Vi er så glad lese at dere har hatt et utrolig fint opphold hos oss. Vi håper for se dere snart igjen. Hjertelig Velkommen tilbake!

Beste hilsen,

Harjinder Front Desk Shift Leder