2 personer ser på dette hotellet
Etrip
ScandicHotels.comUSD 177
Anmeldt 28. juli 2021

Veldig fornøyd med oppholdet vårt på hotellet. Grei innsjekking, ble godt mottatt. Fikk tildelt et flott rom i 12.etg. med fantastisk utsikt. Vi hadde bestilt superior extra rom. Grei størrelse på rommet og badet. Vi hadde badekar med dusj. Rent og pent og moderne. Veldig behagelige senger. Stille og rolig selv om det var godt belegg på hotellet. Synes også håndtering av frokostbuffeten fungerte bra mtp korona. Veldig godt utvalg av mat. Det eneste som ikke fungerte optimalt var airconditionen på natta. Det var mellom 25-27 grader de dagene vi var der. Men alt i alt et flott opphold. Også ligger hotellet veldig sentralt, veldig nær bybanen, togstasjon, byparken og kun en kort spasertur ned til sentrum. Anbefales.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, Janniken L
Robert Teigen, Daglig leder på Scandic Ornen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. august 2021

Tusen takk for din hyggelige tilbakemelding på oppholdet deres hos oss!

Velkommen tilbake til oss på Ørnen

Best Regards

Anmeldt 28. juli 2021

Ikke fornøyd med oppholdet. Vi spurte pent i resepsjonen om de hotell-ansatte kunne legge en pose på rommet til våre foreldre, som en overraskelse ifm en feiring. De skulle de ha penger for!!!! Og ikke fikk vi lov til å gjøre det selv.

Opplevde de i resepsjonen som lite hyggelige og imøtekommende.

Når det gjelder rommet, så er jeg svært kritisk til renhold. Vi glemte klær i skapet på rommet. Vi fikk telefon om dette etter at nye hotell-gjester hadde overnattet på samme rom. Det var de nye gjestene som hadde sett klærne. Rengjørings-personellet hadde altså glemt å sjekke/vaske skap etter vårt opphold. Det er svært alvorlig i disse covid 19-tider. Hvordan kan jeg da vite om rengjøringen er bra? Gardinen på rommet var ødelagt, så det var ikke ordentlig mørkt.

Frokosten. De var frokostpuljer hver time, 7.30, 8.30 og 9.30. Dette medførte at det var et betydelig trykk ved de klokkeslettene, og helt umulig å holde nødvendig avstand. Det burde vært puljer hver halvtime, for å fordele gjestene mer. Klyper, spader og tilsvarende ble ikke byttet. Det burde vært rene til hver gjest, slik andre hoteller har. Maten var god.

Takk, AnneS3612
Robert Teigen, Daglig leder på Scandic Ornen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. august 2021

Takk for din tilbakemelding.
Jeg håper dette beror på en misforståelse. Vi skal ikke ta penger for å legge en enkeltgjenstand inn på rom, noe annet hadde vært om dere var en gruppe. Vi kan ikke slippe inn gjester på rom som ikke bor der, dette er på grunn av sikkerhet for de gjestene som har rommet.
Hva gjelder renholdet er dette selvsagt svært beklagelig, og vi beklager virkelig dette på det sterkeste.
Jeg tar dette videre med vår husøkonom. Renholdet skal være på plass og her er det helt klart en svikt i rutinene.
Vi tar med oss dine kommentarer ang. frokost.
Velkommen tilbake om dere skulle ville gi oss en ny sjanse.

Anmeldt 28. juli 2021

Hadde en overnatting her. Grei innsjekking. Fikk rom med flott utsikt. Ryddig rom og rent. Supert med lite kjøleskap. Frokosten var nydelig. ikke trengsel med tanke på smitteregler. Folk må skjerpe seg når man bruker heisene. 2 betyr 2 i hver heis.! og ikke 4. Måtte be flere ganger folk p ikke komme inn i heisen.

2  Takk, 550mariettaa

Takk for din tilbakemelding.
Hyggelig at dere hadde et fint opphold hos oss og likte frokosten.
Dessverre er det enkelte som ikke respekterer reglene, men bra du sier ifra :-)

Velkommen tilbake til Ørnen!

Anmeldt 27. juli 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels

Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Booket via hotels.com, og betaler ekstra for King superior rom for meg og samboer og et standard rom med enkeltseng til barna. Skuffelsen er stor når vi oppdager superior rommet er mindre og har dårligere bad eller ett standard rom. Får diskutert meg frem til ett rom bytte, men føler fortsatt jeg ikke får det jeg betaler ekstra for. Barnas rom er kaldt å svalt selv om det er varmt ute, vårt rom er ett mareritt, man våkner opp midt på natten uten dyne og er svett! Vi hadde også en kjølebag på rommet med div mat og pålegg, men når renholder tar med seg kortet som tilhører oss i kortbryter, er det ikke lenger nettspenning på kjølebag og alt pålegg i bag er bare til å kaste. Ett lite + i margen for over snitt frokost. Alt i alt ikke fornøyd

Takk, Ravesiz

Takk for din tilbakemelding.
Vi beklager at ikke rommet stod til forventningene. Forskjellen på Standard-rom og Superior-rom er at superiorrommene ligger i øvre etasjer og har bedre utsikt.
Ventilasjonsanlegget har det vært noen utfordringer med på de varmeste dagene, dette jobber vi med å utbedre.
Godt å høre at frokosten var bra!
Velkommen tilbake