Agoda.com
ScandicHotels.comUSD 218
Anmeldt 4. august 2021

Dato for oppholdet: august 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Robert Teigen, Daglig leder på Scandic Ornen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. august 2021

Anmeldt 2. august 2021

Meldte inn ved bestilling at jeg trengte et allergifritt rom. Fikk et rom med tepper?
Våknet om natten av at jeg ikke fikk puste.
Vinduer kunne ikke åpnes. Meldte fra om dette etter første natt. Ingenting ble gjort.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, 456Monika123
Robert Teigen, Daglig leder på Scandic Ornen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. august 2021

Takk for din tilbakemelding.
Ta gjerne kontakt med oss neste gang så kan vi prøve å få byttet deg til et rom uten teppe.
Velkommen tilbake ved en senere anledning
Mvh

Anmeldt 1. august 2021

Fantastisk hotell sentralt i hjertet av Bergen. Hotellet byr på en følelse av luksus i det du går gjennom svingdøren. Til frokost bugnet det av nydelig frisk delikat mat med mye for enhver smak. Litt ekstra piff til frokosten var det å ta seg en ingefærshot. Sengene var helt vidunderlig og sengetøyet mykt og godt. Standardrommet var innbydende og rent. Hotellet anbefales på set sterkeste hvis du ønsker deg litt luksusfølelse til en grei pris

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, Usland2021

Tusen takk for din hyggelige tilbakemelding på oppholdet deres hos oss!

Velkommen tilbake til oss på Ørnen

Best Regards

Anmeldt 30. juli 2021

Første punkt for sjekk - senga. Er fantastisk dritt lei at ikke Scandic kan stille med ren seng til 2000 kroner natta. Sist var det snørr smurt utover madrassen på alle kanter( Trondheim, Bakklandet). Denne gangen var gulvet rent, og badet ok, men senga? Finnes noe som heter madrassbeskytter men det har kanskje ikke Scandic hørt om.
Frokost delt inn i 3 puljer: her svermer vi rundt frokostbuffeten og de fleste driter i å holde avstand- så ta på deg munnbind når du henter mat og spis frokosten på rommet hvis du kan. Her burde det vært tilsyn i fht smittevern.

Takk, Monika2321

Takk for din tilbakemelding på ditt opphold hos oss.

Beklager virkelig dette inntrykket du har fått av Scandic, det er overhodet ikke bra at dette er noe du ser er et gjentagende problem! Jeg tar dette videre med vår husøkonom her på huset.

Munnbind er absolutt anbefalt til frokost her, dessverre er det ikke alle som har benyttet det.

Beklager igjen, men håper du vil gi oss en ny sjanse ved en senere anledning.

Mvh

Anmeldt 28. juli 2021

Veldig fornøyd med oppholdet vårt på hotellet. Grei innsjekking, ble godt mottatt. Fikk tildelt et flott rom i 12.etg. med fantastisk utsikt. Vi hadde bestilt superior extra rom. Grei størrelse på rommet og badet. Vi hadde badekar med dusj. Rent og pent og moderne. Veldig behagelige senger. Stille og rolig selv om det var godt belegg på hotellet. Synes også håndtering av frokostbuffeten fungerte bra mtp korona. Veldig godt utvalg av mat. Det eneste som ikke fungerte optimalt var airconditionen på natta. Det var mellom 25-27 grader de dagene vi var der. Men alt i alt et flott opphold. Også ligger hotellet veldig sentralt, veldig nær bybanen, togstasjon, byparken og kun en kort spasertur ned til sentrum. Anbefales.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, Janniken L

Tusen takk for din hyggelige tilbakemelding på oppholdet deres hos oss!

Velkommen tilbake til oss på Ørnen

Best Regards