2 personer ser på dette hotellet
FindHotel
ScandicHotels.comUSD 215
Anmeldt 8. august 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Robert Teigen, Daglig leder på Scandic Ornen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. august 2021

Anmeldt 7. august 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com

Anmeldt 6. august 2021

Begynner med det positive: hotellet ligger nær til sentrum og har korte avstander til det meste.
Hotellet er ganske nytt (2014) men innfrir ikke forventninger man skulle forvente fra et 4 stjerners hotell. Å komme seg opp eller ned til rom i 11. etasje er et lykkespill. Tross 4 heiser er det lang ventetid – selvfølgelig kan man bruke trapp også, hvis man gidder å gå 11. etasjer opp. Å måtte etterlyser i resepsjon flere dager på rad at rommet (superior) skal gjøres rent, er i en hotell i den kategorien helt uholdbart. Dessuten noen dager kloakk lukt fra bade rommet. At det i disse corana tider trengs spesielle tiltak er forståelig og at man deler frokostservering i 3 tidssoner er jo i seg selv veldig bra for å fordele gjester likt på hver seating. Men hvis dette ikke blir fulgt på en riktig måte så blir det fullt på den ene seating og mindre på den andre, som igjen gir fullt kaos på frokost buffet. Folk stå tett i tett sammen, vanskelig å finne seg en plass til å sette seg ned for å spise.
Konklusjon: har bodd mange ganger i byen, men da i Scandic Byparken (en av Bergen´s beste…var nå dessverre fullbooked). Derfor falt valget denne gang på Scandic Ørnen, som var for oss det første gang, men med sikkerhet også siste gang vi vil bruke dette hotellet. For meg er det helt uforståelig at det er såpass stor forskjell i kvalitet mellom to hoteller i samme kjede.

Takk, Robert P
Robert Teigen, Daglig leder på Scandic Ornen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. august 2021

Takk for din tilbakemelding av ditt opphold her på Ørnen.
Dessverre kan man oppleve lang ventetid på heiser for tiden når vi må ha restriksjoner på hvor mange som kan være i heisene.
Jeg skal bringe dine kommentarer vedrørende renhold på rommet til vår husøkonom, det skal selvfølgelig ikke være slikt at man skal måtte etterspørre renhold på rommet.
Ønsker deg velkommen tilbake ved en senere anledning om du skulle ønske å gi oss en ny sjanse.
Mvh
Robert
Front Office Manager

Anmeldt 4. august 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com

Anmeldt 2. august 2021

Meldte inn ved bestilling at jeg trengte et allergifritt rom. Fikk et rom med tepper?
Våknet om natten av at jeg ikke fikk puste.
Vinduer kunne ikke åpnes. Meldte fra om dette etter første natt. Ingenting ble gjort.

Takk, 456Monika123

Takk for din tilbakemelding.
Ta gjerne kontakt med oss neste gang så kan vi prøve å få byttet deg til et rom uten teppe.
Velkommen tilbake ved en senere anledning
Mvh
Robert