Agoda.com
ScandicHotels.comUSD 138
Anmeldt 17. september 2021

Jeg bodde på Ørnen tirsdag-onsdag. Jeg spiste middag på Roast øverst på hotellet. Det tok veldig lang tid før maten kom og da den kom var den kald. (Vi spiste begge kylling med pasta.) Jeg ville bruke trimrommet neste morgen, før jobb, men det åpnet ikke før kl 9 fordi det er plassert slik at det forstyrrer rommet under. Så ingen trening på meg. Det eneste positive med hotellet for meg var at frokosten var over middels bra.

Takk, Veronica H
Robert Teigen, Daglig leder på Scandic Ornen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. september 2021

Takk for din tilbakemelding.
Beklager at det var lang ventetid og at maten var kald når dere fikk den, håper dere ga beskjed så de kunne rette opp i dette i Roast.
Dessverre som du skriver så er treningsrommet plassert slik at det ligger vanlige hotellrom under, som dessverre gjør at vi ikke kan åpne det tidlig på morgenen. Vi har dog samarbeid med et treningssenter rett ved siden av oss som har rimelige dropin for våre gjester.
Velkommen tilbake til Ørnen!
Mvh
Robert
Front Office Manager

Anmeldt 14. september 2021

Dato for oppholdet: september 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com

Anmeldt 4. september 2021

Elendig renhold: Skittent toalett, dårlig støvtørking, utførte en liten test ved å legge en pastill i sengen for å se om den ble fjernet og kastet....det de gjorde var ar de tok den vekk fra senga men de la den på nattbordet i stedet for å kaste den.

Vi fikk først et rom med en seng på 1,20 vi klagde og fikk byttet til et rom med 1,60 seng...like dårlig renhold her.

Puten vi fikk (1 til hver) var så flate og nedliggi at man like gjerne kunne ligget på kun putetrekket. Vi ba om 4 nye puter og håpet da viv ille få noe bedre men neida alle putene vi fikk var like flate og nedliggi som de to vi opprinnelig hadde. Nok en gang ba vi om nye puter og igjen fikk vi 3 helt flate og nedliggi puter.

Ingen god opplevelse, styr unna dette hotellet - de bryr seg ikke om vanlige gjester
Har ingenting positivt å si om oppholdet vårt på dette hotellet

Romtips: Styr unna hotellet- book et annet
Takk, 259elinp
Robert Teigen, Daglig leder på Scandic Ornen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. september 2021

Hei,

Takk for din tilbakemelding på ditt opphold her hos oss.
Vi beklager virkelig at renholdet ikke var opp til de standarder vi skal levere.
Vi kaster ikke noe vi finner i sengen eller ellers på rommet med mindre det åpenbart er søppel.

Håper dere fikk en god opplevelse til frokost, og elkommen tilbake dersom dere skulle gi oss en ny sjanse.

Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

Elendig renhold, god frokost. Oppholdet ble dessverre preget av elendig renhold. Doringen var full av urin fra forrige beboer. Dette klagde vi på, og de kom og vasker raskt. Neste dag var brukte kopper og glass på rommet ikke ryddet bort, toalettpapir ikke fylt på. Overmadrassen var full av rødvinssøl. Ikke en god opplevelse, så her vil vi ikke booke igjen.

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, trond_1980
Robert Teigen, Daglig leder på Scandic Ornen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. august 2021

Takk for din tilbakemelding,

Dette er selfvølgelig ikke slik renholdet skal være når man bor hos oss.
Jeg kommer til å gi dine tilbakemeldinger til vår husøkonom som tar dette videre med sin avdeling.

Håper allikevel vi får sjanen til å ønske dere velkommen tilbake til oss på Ørnen.

Med vennlig Hilsen
Robert