3 personer ser på dette hotellet
ScandicHotels.comUSD 167
Anmeldt 15. april 2022

Dato for oppholdet: april 2022
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Torgrim V, General Manager på Scandic Ornen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. april 2022

Anmeldt 11. april 2022

Dato for oppholdet: april 2022
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Torgrim V, General Manager på Scandic Ornen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. april 2022

Anmeldt 27. mars 2022

Dato for oppholdet: mars 2022
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Torgrim V, General Manager på Scandic Ornen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. mars 2022

Anmeldt 28. februar 2022

Perfekt beliggenhet rett ved offentlig transport/flybuss, samt gåavstand til de fleste av byens fasiliteter. Hadde rom i 5. etg ut mot en vei, men det var veldig godt lydisolert, så ble ikke plaget av bilene utenfor. Frokosten var også bra med godt utvalg. Det var også veldig bra renhold på hotellet. Ekstra stort pluss for varmekabler på badet!

Dato for oppholdet: februar 2022
Takk, Hilde F
Torgrim V, General Manager på Scandic Ornen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. mars 2022

Hei Hilde F, Takk for ditt besøk her på Scandic Ørnen samt din tilbakemelding her på TripAdvisor. Fint å lese at du likte vår beliggenhet, frokost samt vårt renhold. Velkommen tilbake! Med vennlig hilsen, Torgrim Viken, Direktør

Anmeldt 14. februar 2022

Dato for oppholdet: februar 2022
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Torgrim V, General Manager på Scandic Ornen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. februar 2022