Omreisende88
3,0 av 5 boblerSted
4,0 av 5 boblerService
Torgrim V, General ManagerScandic Ornen, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 30. juni 2023
Hei Omreisende88, Takk for ditt besøk her på Scandic Ørnen samt din tilbakemelding her på TripAdvisor. Flott å lese at Ingelin ordnet opp. Velkommen tilbake! Med vennlig hilsen, Scandic Ørnen
kr 3 290
  • Vio.com
Se flere hoteller i Bergen
Anmeldt 18. juni 2023

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Torgrim V, General Manager på Scandic Ornen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. juni 2023

Anmeldt 13. juni 2023

Meget god service. Men rommet var nedslitt. Romtermostat virket nesten ikke, så rommet var altfor varmt. Ikke bord for å sitte ved på tross av at dette var et større rom. Stolene var slitte og så ut til å være innkjøpt på brukthandel. Hotellet reklamerer for en fin restaurant, den var stengt to av fem dager når vi var der. Det gjorde at det ikke var tilgang til hotellets uteplass. Rommet var ikke verdt prisen. Vi kan ikke anbefale Scandia Hotell Ørnen.

Romtips: Velg et annet hotell til samme pris.
Takk, Gudmund N
Torgrim V, General Manager på Scandic Ornen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. juni 2023

Hei Gudmund N, Takk for ditt besøk og din første tilbakemelding her på TripAdvisor. Fint å lese at du likte vår service. Roast er stengt på søndager og mandager, men tak terassen i 9. etg er åpen hver dag. Synd du ikke benyttet deg av den. Igjen takk for ditt besøk og vi ønsker deg et bedre opphold på et annet hotell. Med vennlig hilsen, Scandic Ørnen

Anmeldt 5. juni 2023

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Torgrim V, General Manager på Scandic Ornen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. juni 2023

Anmeldt 25. mai 2023

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Torgrim V, General Manager på Scandic Ornen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. mai 2023

Anmeldt 24. mai 2023

En kompis og jeg dro til Bergen og valgte å bo hos Scandic Ørnen i Lars Hillesgate. Fin standard og hyggelig personale. Generisk frokost men jeg forventa ikke mer. Prisen stod til opplevelsen. Kommer gjerne tilbake.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, r0gje

Hei r0gje, Takk for ditt besøk her på Scandic Ørnen samt din første tilbakemelding her på TripAdvisor. Fint å lese at dere likte vårt hotel og våre medarbeidere samt at prisen stod til forventningene. Velkommen tilbake! Med vennlig hilsen, Scandic Ørnen