Anmeldt 8. januar 2018

Flott rom med nydelig utsikt. God frokost og særdeles hyggelig betjening. Midt i hjerte av Bergen med tilgang på alt byen har å by på.
Anbefales så absolutt, her kommer vi garantert på besøk igjen.

Raymond Dirk Hansen & Monica Tøsse

• Opphold: januar 2018, reiste som et par
Takk, Raymond Dirk H
HildeBer, General Manager på Clarion Collection Hotel Havnekontoret, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. januar 2018

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding Dirk og Monica! Vi gleder oss til å ønske dere velkommen tilbake.

Anmeldt 21. desember 2017

Dette er et stilfult hotel . Rommet var romslig .
Vi fikk med oss et kvelds måltid , med deilg mat, . Rolge omgivelser . Sentralt på Bryggen . Startet dagen med en delikat og innholdsrik frukost , som gav oss en god start på dagen....
Kort og greit ;: Vi trives godt på Havnekontoret

• Opphold: desember 2017, reiste med familie
Takk, Lars Ove M
HildeBer, General Manager på Clarion Collection Hotel Havnekontoret, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. desember 2017

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Vi gleder oss til å ønske dere hjertelig velkommen tilbake. Riktig god nytt år til dere fra oss!

Anmeldt 13. desember 2017

Fint sted, bra beliggenhet nært Bryggen, bra rom og hyggelig betjening. Topp å ta turen oppi tårnet for å få litt utsikt over byen. Varm og god kveldsmat, men savnet brødmat pg pålegg til barna som var med på turen. Ville ikke mase om dette til de som jobbet der, ville ikke fremstå som kverulerende.

• Opphold: desember 2017, reiste med familie
Takk, 971terjeb
HildeBer, General Manager på Clarion Collection Hotel Havnekontoret, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. desember 2017

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Vi har forpliktet oss til å følge kjedens konsept på kveldsmat - og per i dag har vi kun en brødtype samt knekkebrød og en smøreost i tillegg til salater, suppe og varmmat.
Vi håper at vi får gleden av å ønske dere velkommen neste gang dere skal til Bergen.
Riktig god jul til dere!

Anmeldt 11. desember 2017 via mobile enheter

Et gjennomført flott hotell med egenart. Overraskende god kveldsmat, stas med vafler utover ettermiddagen og god frokost. Sengen var veldig deilig og god. I tillegg er det et pluss med sofa og stoler på rommet, slik at det gikk an å ha besøk uten at noen trengte sitte i sengen.
Vi anbefaler også å ta en tur opp i tårnet og sjekke utsikten over verdens vakreste by!

Opphold: desember 2017, reiste som et par
Takk, Thaitutta
HildeBer, General Manager på Clarion Collection Hotel Havnekontoret, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. desember 2017

Tusen takk for din hyggelige tilbakemelding - den gir oss motivsajon til å jobbe videre med gode gjesteopplevelser. Vi håper at vi snart får gleden av å ønske deg velkommen tilbake!

Anmeldt 8. desember 2017

Flott hotell med god stemning, deilig og sunn aftensmat og frokost. Dedikert personale i alle ledd. Koselig stor lobby og stor fin frokostsal uten trengsel og kø. Sentral beliggenhet. Anbefales på det varmeste!

• Opphold: desember 2017, reiste med venner
Takk, 985lilliant

Tusen takk for flott tilbakemelding! Vi håper at vi snart får gleden av å ønske deg velkommen tilbake!