Expedia.comUSD 166
Vio.comUSD 166
Trip.comUSD 166
Anmeldt 24. september 2018 via mobile enheter

Bra overnattings alternativ i Bergen lokalisert sentralt på bryggen. Høy standard på rom, fellesområder og service. Ettermiddags kaffe med selvstekte vafler og kveldsmat inkludert i romprisen gjør dette til en favoritt i Bergen.

1  Takk, Tony H
HildeBer, General Manager på Clarion Collection Hotel Havnekontoret, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. september 2018

Tusen takk for flott tilbakemelding - vi gleder oss til å ønske deg velkommen tilbake!

Anmeldt 23. september 2018 via mobile enheter

God beliggenhet, flybussen stopper like utenfor. Hyggelig betjening, god frokost. Relativt høyt priset i forhold til standard, men prisene er høye i Bergen. God seng men mangelfullt renhold med mye støv

Reisetype: Reiste alene
Takk, berntmelby

Tusen takk for din tilbakemelding - den hjelper oss itl å bli bedre. Vi beklager mangelfullt renhold og vil gå gjennom våre rutiner for å bli bedre for fremtiden. Vi håper at vi får gleden av å ønske deg velkommen tilbake neste gang du skal til Bergen.

Anmeldt 19. september 2018

Hyggelig hotell med en fin beliggenhet ved Bryggen. Meget hyggelig betjening. Bodde på et superior-rom med sideutsikt til båt/fergetrafikken på Vågen. Helt greit rom med gode senger og baderom med karbad/dusj. Savnet muligheten for inviduell styring av romtemperaturen. Romtemperaturen styres fra resepsjonen. Temperaturkontrollen på rommet er trolig koblet ut.

Som andre også har skrevet så er flybussens ende-/startholdeplass rett utenfor døren. Veldig praktisk.

Bra frokost og et brukbart kveldsmåltid (kanskje i enkleste laget). Kaffen som serveres (automat) i spisesalen har imidlertid et stort forbedringspotensiale. Kaffen som serveres i resepsjonen, av det fantastiske resepsjonspersonalet, er mye bedre.

Bedre kaffe i frokost-/spisesalen, samt mulighet for å styre romtemperaturen (uten å gå ned i resepsjonen), ville gitt hotellet beste rating.

1  Takk, Medlem

Tusen takk for din flotte tilbakemelding den hjelper oss til å bli bedre. Vi håper at at vi snart får gleden av å ønske deg velkommen tilbake!

Anmeldt 8. september 2018 via mobile enheter

Vanvittig gode senger :-)
Kveldsbuffet inkludert i prisen. Bra mat.
Hyggelig betjening i resepsjonen.
Ligger på bryggen i Bergen
Kan ikke komme nærmere et ikon av et reisemål
Dersom man ikke vil ta til takke med bufferen på hotellet er 26 NORTH restauranten over gaten magisk

Takk, Fjohanne
HildeBer, General Manager på Clarion Collection Hotel Havnekontoret, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. september 2018

Tusen takk for din flotte tilbakemelding! Vi håper at vi snart får gleden av å ønske deg velkommen tilbake.

Anmeldt 14. august 2018

Betjeningen er fantastisk, personlig og yter det lille ekstra om det så er dag eller nattvakt.
Rommene er moderne i historiske omgivelser.
Havnekontoret har de beste sengene og putene jeg har opplevd på hotell i Norge. Det var så bra at jeg vurderte å bli lenger for jeg ville bare ha en natt til i disse sengene.
Frokosten er innholdsrik og god. I helgene varer denne helt til klokken 11:00.
Middagen på hotellet er ikke mye å rope hipp hurra for, men hva gjør vel det når noen av byens beste fiskerestauranter er rett utenfor døren.

Dato for oppholdet: august 2018
  • Reisetype: Reiste alene
1  Takk, Frederick Andrè B
HildeBer, General Manager på Clarion Collection Hotel Havnekontoret, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. august 2018

Tusen takk for din hyggelige tilbakemelding - du er hjertelig velkommen tilbake!