Cirkeline74
Bergen, Norge
3,0 av 5 boblerAnmeldt 11. nov. 2018via mobile enheter
Dato for oppholdet: november 2018
HildeBer, General ManagerClarion Collection Hotel Havnekontoret, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 14. nov. 2018
Vi takker for at du har tatt deg tid til å gi oss din tilbakemelding - den hjelper oss å bli bedre. Vi beklager at du ikke var fornøyd med renholdet og størrelsen på rommet. Vi vil gå gjennom våre rutiner for å bli bedre for fremtiden - men vil også informere om at vi har oppgraderte rom, som både har større soverom og badeværelse. Vi håper at du vil gi oss en ny sjanse og at vi får gleden av å ønske deg velkommen tilbake.
kr 3 359
    kr 3 887
    kr 5 158
Se flere hoteller i Bergen
Anmeldt 3. november 2018 via mobile enheter

Amalie i resepsjonen og ønsket oss velkommen. Oppgradert kjemperom fikk vi:) takk til Amalie for super service! Rommet var kjempestort og det var plass til flere familier der. god gratis kveldsmat er inntatt, og reisefølget er klar for en tur på byn! Takk for oss!

Dato for oppholdet: november 2018
1  Takk, NiceNorway
HildeBer, General Manager på Clarion Collection Hotel Havnekontoret, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. november 2018

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding - vi håper at vi snart skal få gleden av å ønske dere velkommen tilbake:)

Anmeldt 24. september 2018 via mobile enheter

Bra overnattings alternativ i Bergen lokalisert sentralt på bryggen. Høy standard på rom, fellesområder og service. Ettermiddags kaffe med selvstekte vafler og kveldsmat inkludert i romprisen gjør dette til en favoritt i Bergen.

1  Takk, Tony H
HildeBer, General Manager på Clarion Collection Hotel Havnekontoret, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. september 2018

Tusen takk for flott tilbakemelding - vi gleder oss til å ønske deg velkommen tilbake!

Anmeldt 23. september 2018 via mobile enheter

God beliggenhet, flybussen stopper like utenfor. Hyggelig betjening, god frokost. Relativt høyt priset i forhold til standard, men prisene er høye i Bergen. God seng men mangelfullt renhold med mye støv

Reisetype: Reiste alene
Takk, berntmelby

Tusen takk for din tilbakemelding - den hjelper oss itl å bli bedre. Vi beklager mangelfullt renhold og vil gå gjennom våre rutiner for å bli bedre for fremtiden. Vi håper at vi får gleden av å ønske deg velkommen tilbake neste gang du skal til Bergen.

Anmeldt 19. september 2018

Hyggelig hotell med en fin beliggenhet ved Bryggen. Meget hyggelig betjening. Bodde på et superior-rom med sideutsikt til båt/fergetrafikken på Vågen. Helt greit rom med gode senger og baderom med karbad/dusj. Savnet muligheten for inviduell styring av romtemperaturen. Romtemperaturen styres fra resepsjonen. Temperaturkontrollen på rommet er trolig koblet ut.

Som andre også har skrevet så er flybussens ende-/startholdeplass rett utenfor døren. Veldig praktisk.

Bra frokost og et brukbart kveldsmåltid (kanskje i enkleste laget). Kaffen som serveres (automat) i spisesalen har imidlertid et stort forbedringspotensiale. Kaffen som serveres i resepsjonen, av det fantastiske resepsjonspersonalet, er mye bedre.

Bedre kaffe i frokost-/spisesalen, samt mulighet for å styre romtemperaturen (uten å gå ned i resepsjonen), ville gitt hotellet beste rating.

1  Takk, Medlem

Tusen takk for din flotte tilbakemelding den hjelper oss til å bli bedre. Vi håper at at vi snart får gleden av å ønske deg velkommen tilbake!

Anmeldt 8. september 2018 via mobile enheter

Vanvittig gode senger :-)
Kveldsbuffet inkludert i prisen. Bra mat.
Hyggelig betjening i resepsjonen.
Ligger på bryggen i Bergen
Kan ikke komme nærmere et ikon av et reisemål
Dersom man ikke vil ta til takke med bufferen på hotellet er 26 NORTH restauranten over gaten magisk

Takk, Fjohanne
HildeBer, General Manager på Clarion Collection Hotel Havnekontoret, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. september 2018

Tusen takk for din flotte tilbakemelding! Vi håper at vi snart får gleden av å ønske deg velkommen tilbake.