2 personer ser på dette hotellet
Expedia.comUSD 165
Trip.comUSD 165
ZenHotels.comUSD 167
Anmeldt 11. november 2018 via mobile enheter

Standard rom er veldig lite med mikroskopisk bad ,fine farver og innbydende ,men dessverre med middels renhold .
Aftensmat er greit nok om man ønsker en lettvint måte å spise på,frokosten er fortsatt middels .

Dato for oppholdet: november 2018
1  Takk, Cirkeline74
HildeBer, General Manager på Clarion Collection Hotel Havnekontoret, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. november 2018

Vi takker for at du har tatt deg tid til å gi oss din tilbakemelding - den hjelper oss å bli bedre. Vi beklager at du ikke var fornøyd med renholdet og størrelsen på rommet. Vi vil gå gjennom våre rutiner for å bli bedre for fremtiden - men vil også informere om at vi har oppgraderte rom, som både har større soverom og badeværelse. Vi håper at du vil gi oss en ny sjanse og at vi får gleden av å ønske deg velkommen tilbake.

Anmeldt 3. november 2018 via mobile enheter

Amalie i resepsjonen og ønsket oss velkommen. Oppgradert kjemperom fikk vi:) takk til Amalie for super service! Rommet var kjempestort og det var plass til flere familier der. god gratis kveldsmat er inntatt, og reisefølget er klar for en tur på byn! Takk for oss!

Dato for oppholdet: november 2018
1  Takk, NiceNorway
HildeBer, General Manager på Clarion Collection Hotel Havnekontoret, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. november 2018

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding - vi håper at vi snart skal få gleden av å ønske dere velkommen tilbake:)

Anmeldt 24. september 2018 via mobile enheter

Bra overnattings alternativ i Bergen lokalisert sentralt på bryggen. Høy standard på rom, fellesområder og service. Ettermiddags kaffe med selvstekte vafler og kveldsmat inkludert i romprisen gjør dette til en favoritt i Bergen.

1  Takk, Tony H
HildeBer, General Manager på Clarion Collection Hotel Havnekontoret, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. september 2018

Tusen takk for flott tilbakemelding - vi gleder oss til å ønske deg velkommen tilbake!

Anmeldt 23. september 2018 via mobile enheter

God beliggenhet, flybussen stopper like utenfor. Hyggelig betjening, god frokost. Relativt høyt priset i forhold til standard, men prisene er høye i Bergen. God seng men mangelfullt renhold med mye støv

Reisetype: Reiste alene
Takk, berntmelby

Tusen takk for din tilbakemelding - den hjelper oss itl å bli bedre. Vi beklager mangelfullt renhold og vil gå gjennom våre rutiner for å bli bedre for fremtiden. Vi håper at vi får gleden av å ønske deg velkommen tilbake neste gang du skal til Bergen.

Anmeldt 19. september 2018

Hyggelig hotell med en fin beliggenhet ved Bryggen. Meget hyggelig betjening. Bodde på et superior-rom med sideutsikt til båt/fergetrafikken på Vågen. Helt greit rom med gode senger og baderom med karbad/dusj. Savnet muligheten for inviduell styring av romtemperaturen. Romtemperaturen styres fra resepsjonen. Temperaturkontrollen på rommet er trolig koblet ut.

Som andre også har skrevet så er flybussens ende-/startholdeplass rett utenfor døren. Veldig praktisk.

Bra frokost og et brukbart kveldsmåltid (kanskje i enkleste laget). Kaffen som serveres (automat) i spisesalen har imidlertid et stort forbedringspotensiale. Kaffen som serveres i resepsjonen, av det fantastiske resepsjonspersonalet, er mye bedre.

Bedre kaffe i frokost-/spisesalen, samt mulighet for å styre romtemperaturen (uten å gå ned i resepsjonen), ville gitt hotellet beste rating.

1  Takk, Medlem

Tusen takk for din flotte tilbakemelding den hjelper oss til å bli bedre. Vi håper at at vi snart får gleden av å ønske deg velkommen tilbake!