Beatrice M
Stavanger, Norge
3,0 av 5 boblerAnmeldt 30. aug. 2020via mobile enheter
Dato for oppholdet: august 2020
Hilde Berentsen, General ManagerClarion Collection Hotel Havnekontoret, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 15. sep. 2020
Vi takker for at du har tatt deg tid til å gi oss din tilbakemelding og vi beklager at vi ikke infridde deres forveninger. Vi vil gå gjennom våre rutiner slik at vi kan bli bedre for fremtiden - og håper at dere vil gi oss en ny sjanse slik at vi får gleden av å ønske dere velkommen tilbake.
kr 3 240
Gratis parkering
Se flere hoteller i Bergen
1924 av 1 696 anmeldelser
Anmeldt 30. august 2020

Vi bruker alltid Choice kjeden for overnatting, både pga overlegen service, gjestfrihet og at hunda være alltid er velkomne. Havnekontoret skuffer ikke:) Fantastisk hotell og service fra ende til annen. Syns midlertidig litt synd på hun som jobba i resepsjonen som var helt alene på kvelden med innsjekk og bar. Hun løp beina av seg, så kunne virkelig ønske at hun kunne fått litt hjelp. Men selvom hun var alene så kom hun opp på rommet med såper osv. Helt fantastisk service. Vi kommer igjen:)

Takk, MarteGulbrandsen
Hilde Berentsen, General Manager på Clarion Collection Hotel Havnekontoret, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. september 2020

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Våre medarbeidere er fantastiske personer, som gjør alt for at våre gjester skal være fornøyd - og noen ganger har vi det litt for travelt - men det er dessverre unntaket i disse tider. Vi er utrolig stolte av dem. Vi håper at vi snart får gleden av å ønske dere velkommen tilbake.

Anmeldt 9. august 2020 via mobile enheter

Det er alltid like hyggelig å komme tilbake til CC Havnekontoret. Deilig kveldsmat inkludert når man kommer, god og fresh frokost og litt «fika» om man er innom midt på dagen. Direktør Hilde med sitt servicemindes team skaper en unik og personlig stemning for sine gjester. Var innom for å se litt av byens nye «store» ærverdige nyoppussede konkurrent - ble bryskt avvist i døren. Det ville aldri skjedd på Havnekontoret der alle gjester blir like vel mottatt!

1  Takk, Hilde H
Roza Linn Lygre, Other på Clarion Collection Hotel Havnekontoret, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. august 2020

Kjære Hilde.
Tusen takk for at du har tatt deg til å gi oss en hyggelig tilbakemelding, vi setter enormt pris på den !

Vi håper å se deg igjen hos oss snart.

Ønsker deg flott uke :)

Anmeldt 8. august 2020

Hotellet har en varm atmosfære, høy service og meget smaksfulle rom.
Resepsjonisten var spesielt behjelpelig.
På grunn av størrelsen på kjøretøyet var det begrenset parkeringsmulighet. Resepsjonisten fant raskt en løsning selv om det var midnatt.

Dato for oppholdet: august 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, N477MJjan

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding - vi gleder oss til å ønske dere velkommen tilbake!

Anmeldt 1. august 2020 via mobile enheter

Vi valgte å bi en natt på dette hotellet. Hotellet logger flott til, like ved Bryggen i Bergen. Avstanden til sentrum er perfekt..nært nok uten at man blir forstyrret. Bygget har historisk sus over seg.
Ble møtt av to hyggelige resepsjonister som oppgraderte rommet og informerte godt om hotellet og smitteverntiltakene. Vi fikk også nøkkel til «Tårnet» i 6.etasje som ga oss et flott utsiktspunkt for å se Bergen fra en annen vinkel.
Rommet var stort og flott. Sengen var passe myk. Badet hadde badekar.
På kvelden ble det servert buffet som bestod av to ulike typer salater og noe som jeg ville kalt hønsefrikassé. Kveldsmaten var inkludert i romprisen.
Frokosten hadde alt hva vi ønsket. Vi kommer veldig gjerne tilbake.

Takk, VacationOslo

Kjære Gjest!
Vi takker for din hyggelige tilbakemelding. Den hjelper oss til å bli bedre - og gir oss motivasjon til å jobbe videre for å skape gode gjesteopplevelser.

Vi gleder oss til vi skal få ønske deg velkommen tilbake neste gang du skal til Bergen.

Ønsker deg en flott uke :)

Clarion Collection Hotel Havnekontoret

Anmeldt 31. juli 2020 via mobile enheter

Vi ankom Bergen en regntung mandag og ble møtt av hyggelig personale i resepsjonen som tok oss godt i mot. Innbydende og flott inngangsparti/lobby med liten bar. Rommet (superiorrom) var av veldig god størrelse og hadde god seng og utsikt mot Bryggen. Frokostbuffeen var innholdsrik og delikat. En masse COVID-19 tiltak var gjeldende, men ingen veldig inngripende på gjester. Det var veldig deilig. Her har de klart å ta forhåndsregler uten å strippe hotellet for tjenester og tilbud. Kult tårn med utsikt åpent for alle gjester. Bra beliggenhet. Står høyt oppe på lista til neste besøk i Bergen.

1  Takk, espols93

Kjære gjest.
Vi takker for din hyggelige tilbakemelding. Tilbakemeldingen din hjelper oss til å bli bedre - og gir oss motivasjon til å jobbe videre for å skape gode gjesteopplevelser.

Ønsker deg en flott uke :)

Clarion Collection Hotel Havnekontoret