2 personer ser på dette hotellet
Expedia.comUSD 141
ClarionCollectionUSD 161
FindHotelUSD 141
Anmeldt 16. august 2021 via mobile enheter

Et sjarmerende flott hotell med fine, rene og stille rom, med gode senger.
Personalet var veldig blide, hyggelige og hjelpsomme.
God frokost og pluss med fika og kveldsmat inkludert.
Også ekstra positivt å få komme opp i tårnet og få med seg den flotte utsikten derfra.
Veldig sentral beliggenhet.
Helt klart et hotell vi vil komme tilbake til.

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, Artun0575
Hilde Berentsen, General Manager på Clarion Collection Hotel Havnekontoret, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. august 2021

Tusen takk for din fine tilbakemelding - den motiverer oss til å fortsett å skape gode gjeste-opplevelser.
Vi gleder oss til å få ønske deg velkommen tilbake:)

Anmeldt 28. juli 2021

Fint hotell, flott beliggenhet,koselige rom. hyggelige folk i resepsjonen, følte oss veldig velkommen.
Likte at vi måtte bruke munnbind når vi forsynte oss av buffeten... god frokost, og kveldsmat med suppe eller varmrett. Et hotell jeg anbefaler å bo på , kommer igjen..

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, lailaNorway
Hilde Berentsen, General Manager på Clarion Collection Hotel Havnekontoret, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. august 2021

Tusen takk for din hyggelige tilbakemelding - vi gleder oss til å se deg igjen her hos oss.

Anmeldt 21. september 2020

Greit og rent rom med fin utsikt over havnen. Veldig gode senger! Glimrende konsept med kveldsmat og frokosten var veldig god.

Alltid kjekt å overnatte på Havnekontoret! Noen ganger blir møtet med servicepersonell en så fin opplevelse at en bare må gi en tilbakemelding. Amalie, som jobbet i resepsjonen, er som skapt for denne rollen. Hun har det en kaller « det lille ekstra». Så bra for oss at hun hadde vakt hele helgen. Å gå forbi resepsjonen ble påfyll av smil, latter og god energi.

Vi var heldige og fikk tilgang til tårnet med en fantastisk utsikt av Bryggen, og fikk tatt flotte bilder.

Romtips: Få en tur opp i tårnet og nyt utsikten!
Dato for oppholdet: september 2020
Takk, AstridHG
Hilde Berentsen, General Manager på Clarion Collection Hotel Havnekontoret, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. oktober 2020

Tusen takk for din flotte tilbakemelding - vi gleder oss til å ønske dere velkommen tilbake!

Anmeldt 30. august 2020 via mobile enheter

Rommet vi først fikk var veldig lite men med utsikt over havnen. Ingen vannkoker med kaffe eller te var det ikke på rommet.
Vi ankomm sent onsdag kveld og ga beskjed om at det ikke sto til forventningene av hva vi hadde bestilt
En hyggelig ansatt fikset et nytt og større rom til oss uten ekstra omkostninger dagen etter. Frokosten var utrolig skuffende, lite utvalg av grov brød, baconet var så vidt stekt. Ofte tomt for juice og kaffe.
Vi spurte om det var mulig og få frokost på rommet, noe som skulle undersøkes men vi fikk aldri tilbakemld
Veldig imøttekommende og hyggelige ansatte men desverre sto dette hotellet ikke til våras forventninger.

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, 925beatricem
Hilde Berentsen, General Manager på Clarion Collection Hotel Havnekontoret, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. september 2020

Vi takker for at du har tatt deg tid til å gi oss din tilbakemelding og vi beklager at vi ikke infridde deres forveninger. Vi vil gå gjennom våre rutiner slik at vi kan bli bedre for fremtiden - og håper at dere vil gi oss en ny sjanse slik at vi får gleden av å ønske dere velkommen tilbake.

Anmeldt 30. august 2020

Vi bruker alltid Choice kjeden for overnatting, både pga overlegen service, gjestfrihet og at hunda være alltid er velkomne. Havnekontoret skuffer ikke:) Fantastisk hotell og service fra ende til annen. Syns midlertidig litt synd på hun som jobba i resepsjonen som var helt alene på kvelden med innsjekk og bar. Hun løp beina av seg, så kunne virkelig ønske at hun kunne fått litt hjelp. Men selvom hun var alene så kom hun opp på rommet med såper osv. Helt fantastisk service. Vi kommer igjen:)

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, MarteGulbrandsen

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Våre medarbeidere er fantastiske personer, som gjør alt for at våre gjester skal være fornøyd - og noen ganger har vi det litt for travelt - men det er dessverre unntaket i disse tider. Vi er utrolig stolte av dem. Vi håper at vi snart får gleden av å ønske dere velkommen tilbake.