Åpen i dag: Stengt
Godt folk

Fantastiske ansatte. Nydelig sted å komme om man har fylleangst Dere er nydelige mennesker, og... les mer

Anmeldt 26. august 2021
gurosol
Deilige smaker på maten!

Ett spennende stes, som kan være litt vanskelig å gå inn i om du ikke vet noe om det fra før! Men... les mer

Anmeldt 4. juli 2021
dorthesKS
Oslo, Norge

De mest populære turene og aktivitetene i og rundt Bergen
Anmeldt 16. august 2019 via mobile enheter

Vi har kjørt fra Sandnes til Bergen i dag. For kvelden ønsket vi en restaurant i nærheten av hotellet vi bor på (Hotel Park Bergen) og de anbefalte oss Marg&Bein som lå like ved.
Det angrer vi IKKE på! For et FANTASTISK måltid!!! Kan anbefales på det varmeste!

Dato for opplevelse: august 2019
Takk, heleneb583
Anmeldt 11. november 2017 via mobile enheter

Prøv den fantastiske v60 kenyanske kaffeen fra Supreme Roastworks. Helt topp. Lokalene er helt greie, og ligger vegg i vegg med galleriet.

Dato for opplevelse: november 2017
Takk, MzungumNorway
Anmeldt 30. juni 2017 via mobile enheter

Det skal innrømmes, været var fantastisk og det var lite å gjøre med det. Allikevel er det fantastisk å kunne sitte ved lille lungegårdsvann og drikke gode drikker. Jeg var nok ikke mest interessert i maten på dette tidspunktet.

Dato for opplevelse: juni 2017
Takk, christianl946
Anmeldt 17. desember 2016 via mobile enheter

Jeg kan ikke huske sist jeg spiste et så dårlig måltid...
Ertesuppe med brød var en blandet opplevelse - suppen skulle være laget av ferske erter, men det er mer ertesmak i en pose med ertestuing fra Toro enn det var i denne suppen. Brødet skulle tydeligvis være litt eksklusivt grillet, men det smakte, bokstavelig talt, lite godt med en anelse røyk.
Min bedre halvdel spiste posjerte egg med tomat, noe som viste seg å være en fæl tomatsaus med egg på toppen. Det var umulig å få alt i seg så vi gikk raskt videre til et annet sted for å spise noe mer smakfullt. For å si noe positivt så er atmosfæren på stedet bra, passe laid back og ypperlig for noen øl sammen med venner, men noen restaurant å anbefale er dette ikke.

Dato for opplevelse: desember 2016
7  Takk, Bergenserene
Denne anmeldelsen ble oversatt fra Engelsk. Vis original
Anmeldt 29. mai 2016

Bedre enn pubmat og et personale som selv mens de er travle er vennlig, dyktig og til stedet. Vi kom tilbake en annen dag og da gjenkjente og hilste de ansatte på oss. D

2  Takk, FletchW_13
Denne anmeldelsen er den subjektive meningen fra et Tripadvisor-medlem og ikke fra TripAdvisor LLC.Opprinnelig sendt inn på Engelsk på www.tripadvisor.com. Vis original