Falaffelhimmelen

Fantastisk digg falaffel. Perfekt lunsjporsjon til en pris man ikke kan klage på. Nydelig krydret... les mer

Anmeldt 1 uke siden
Ponnii
Bergen, Norge
Bakt sei med stekt kål, erter, og Thai kokos saus

Bestill surdeigs toast ved siden av med ramsløk smør, for kun 20,- ekstra! Her tryller de med gode... les mer

Anmeldt 18. juni 2022
jantesays
Bergen, Norge

De mest populære turene og aktivitetene i og rundt Bergen
Anmeldt 4. juli 2021 via mobile enheter

Ett spennende stes, som kan være litt vanskelig å gå inn i om du ikke vet noe om det fra før!

Men finn deg en plass i vinduet for p se på de spennende menneksene som går forbi. Bestill noe rågod drikke, for det har de masse av (bla. Naturvin og varm epledrikk).

Vi har vært her og drukket den gode drikken før. Men denne gangen prøvde vi oss på lunsjen også. Og det kan vi også anbefale videre. Maten hadde deilige smaker og masse smak, slik vi liker det. Helt perfekt lunsjstørrelse på rettene.

Anbefales

Dato for opplevelse: juni 2021
1  Takk, dorthesKS
Anmeldt 17. september 2020 via mobile enheter

Fy flate for en cafe! På matfestivalen prøvde vi reinsdyrbidos og bakt sei. Og dette var de desidert beste rettene på matfestivalen! Bidosen kunne vi spise med skje, og smeltet før den kom på tungen Dyktige kokker på denne cafeen!

Dato for opplevelse: september 2020
1  Takk, 572ina
Anmeldt 16. august 2019 via mobile enheter

Vi har kjørt fra Sandnes til Bergen i dag. For kvelden ønsket vi en restaurant i nærheten av hotellet vi bor på (Hotel Park Bergen) og de anbefalte oss Marg&Bein som lå like ved.
Det angrer vi IKKE på! For et FANTASTISK måltid!!! Kan anbefales på det varmeste!

Dato for opplevelse: august 2019
Takk, heleneb583
Anmeldt 11. november 2017 via mobile enheter

Prøv den fantastiske v60 kenyanske kaffeen fra Supreme Roastworks. Helt topp. Lokalene er helt greie, og ligger vegg i vegg med galleriet.

Dato for opplevelse: november 2017
Takk, MzungumNorway
Anmeldt 30. juni 2017 via mobile enheter

Det skal innrømmes, været var fantastisk og det var lite å gjøre med det. Allikevel er det fantastisk å kunne sitte ved lille lungegårdsvann og drikke gode drikker. Jeg var nok ikke mest interessert i maten på dette tidspunktet.

Dato for opplevelse: juni 2017
Takk, christianlomsdalen