Verdt et besøk (eller tre)

Veldig god service fra den dyktige og hyggelige damen i baren. God vin, sjarmerende interiør og god... les mer

Anmeldt 21. februar 2021
ingridelskerbergen
Bergen, Norge
God stemning

Anmeldt 12. mai 2019
ChristianM4142
Tønsberg, Norge

De mest populære turene og aktivitetene i og rundt Bergen
Anmeldt 12. mai 2019 via mobile enheter

Rått og kaldt ute, men varme inne. Herlig live musikk i bakgrunnen i kjelleren gjorde kvelden komplett for oss.

Dato for opplevelse: mai 2019
2  Takk, ChristianM4142
Anmeldt 10. mars 2019 via mobile enheter

Et fantastisk sted for kjøpe øl og vin. De har et stort utvalg av forskjellige øl typer, det samme gjelder vin. En fantastisk sted for en hygge stund med venner. Historien til stedet er veldig spennende

Dato for opplevelse: mars 2019
Takk, Odddah
Anmeldt 8. februar 2019 via mobile enheter

Kjekt sted, utrolig sjarmerende bartender! Nima har roen på god vin. Fin atmosfære og god underholdende musikk.

Dato for opplevelse: februar 2019
Takk, sunna2019
Anmeldt 22. oktober 2018

Innom for en vin og øl , et sted med artig historie og hus med sjel. arrangerer konserter med mye fin musikk ,god service fra personalet.

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, 937jantoreh
Anmeldt 25. juli 2018 via mobile enheter

Første dag vi var ble vi betjent av ei hyggelig jente med mørkt hår og utenlandsk opprinnelse, veldig koselig og kan sine saker om alkohol! Andre dagen var det bråkete stamgjester. Anbefaler å gå litt tidlig på dagen!

Dato for opplevelse: juli 2018
2  Takk, maylisel