Verdt et besøk (eller tre)

Anmeldt 21. februar 2021
ingridelskerbergen
Bergen, Norge
Hyggelig bartender

Anmeldt 22. juli 2020
277arnee
Bergen, Norge

De mest populære turene og aktivitetene i og rundt Bergen
Anmeldt 21. februar 2021

Veldig god service fra den dyktige og hyggelige damen i baren. God vin, sjarmerende interiør og god atmosfære. Fin plass til små eller større selskap

Dato for opplevelse: desember 2020
Takk, ingridelskerbergen
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Vi var to par som ønsket å avslutte kvelden med god rødvin. Vi var to diabetikete i følget, og jeg ble POSITIVT overrasket over at det på vinkartet var påført sukkerinnhold i vinen. Lokalet er kjempekoselig og med en topp bartender ble dette en svært hyggelig kveld.

Dato for opplevelse: juli 2020
2  Takk, 277arnee
Anmeldt 12. mai 2019 via mobile enheter

Rått og kaldt ute, men varme inne. Herlig live musikk i bakgrunnen i kjelleren gjorde kvelden komplett for oss.

Dato for opplevelse: mai 2019
2  Takk, ChristianM4142
Anmeldt 10. mars 2019 via mobile enheter

Et fantastisk sted for kjøpe øl og vin. De har et stort utvalg av forskjellige øl typer, det samme gjelder vin. En fantastisk sted for en hygge stund med venner. Historien til stedet er veldig spennende

Dato for opplevelse: mars 2019
Takk, Odddah
Anmeldt 8. februar 2019 via mobile enheter

Kjekt sted, utrolig sjarmerende bartender! Nima har roen på god vin. Fin atmosfære og god underholdende musikk.

Dato for opplevelse: februar 2019
Takk, sunna2019