Åpen i dag: Stengt
Turistfelle?

Jeg tror aldri jeg har vært mer skuffet over mat, service og prisnivå. Burde skjønt tegningen... les mer

Anmeldt 30. juni 2022
frankaren
Bergen, Norge
Fryktelig sted, selv i nydelig lokasjon

Med tanke på at det var så få gjester og så mange ansatte på jobb klarte de likevel ikke rydde... les mer

Anmeldt 29. juni 2022
marnefos
Oslo, Norge

De mest populære turene og aktivitetene i og rundt Bergen
Anmeldt 26. juni 2021 via mobile enheter

Trist.....skikkelig nitrist opplevelse. Skuffende dårlig mat. "Nachos supreme" - for en løgn. Hadde aldri trodd at det gikk an å ødelegge en så enkel rett. Svakt! Betjeningen var stort sett i sin egen verden. Fikk til og med beskjed om å flytte til et annet bord, midt under måltidet, fordi bordet vistnok var reservert. Dette til tross for at mer en halvparten av bordene i restauranten var ledige. Da vi ankom fikk vi beskjed om å sette oss hvor vi ville og ingen opplyste oss om denne reservering da vi ble servert.

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, Ståle S
Anmeldt 25. juni 2021 via mobile enheter

Små porsjoner. lite hyggelig og imøtekommende personale. Begynner og pakke sammen alle bord rundt før vi har fått maten. Da hadde det vært fint om de fortalte på forhånd at det snart stengte. Stod på nettsiden at det var stengt, men restauranten var åpen. Klokken var 20.30

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, 83terese
Anmeldt 4. juni 2021 via mobile enheter

Spiste fish and chips-nydelig fisk- litt lite mat (fisk og remulade) til en voksen mann. Ok viner. Man sitter ute - så et hurtigmatsted. Personalet er ikke veldig på tilbudssiden…

Dato for opplevelse: mai 2021
Takk, Roam382783
Anmeldt 26. mai 2021 via mobile enheter

Var med MUFC for å se finale kamp. Det er siste gang jeg kommer hit for å se på MUFc kamp. Mange måter å si at det er stopp på servering,måten personalet formidler dette på er ikke en av de

Dato for opplevelse: mai 2021
Takk, Trandre
Anmeldt 19. september 2020 via mobile enheter

Vi Bestilte premium nachos, fish and chips og salat.
Svidde nachos med bitte litt kjøttdeig og kald, stivnet ost. Elendig!
Knøttliten salat og en tørr, smakløs fish and chips.
Føler meg snytt.

Dato for opplevelse: september 2020