Expedia.comUSD 178
Orbitz.comUSD 178
TripadvisorUSD 177
Anmeldt 29. oktober 2018 via mobile enheter

Jeg deltok på en tredagers konferanse på dette flotte konferansehotellet som ligger rett ved flyplassen. Helt fra jeg sjekket inn og under hele oppholdet følte jeg meg meget godt ivaretatt som deres gjest og kunde. Et svært hyggelig og serviceinnstilt personale sørget for dette. De hyggelige resepsjonistene var i en særklasse!
Jeg fikk et koselig rom med utsikt mot flyplassen. Konferansefasilitetene var også meget bra. Anbefales!

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, frodet192
Espen H, Manager på Clarion Hotel Bergen Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. november 2018

Hei Frode,

Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding.

Jeg skal bringe dine rosende ord videre til mine fantastiske kolleger.

Hjertelig velkommen tilbake til oss.

Clarion Hotel Bergen Airport

Anmeldt 27. oktober 2018 via mobile enheter

Var der på konferanse, fine og romslige rom. Gode senger, litt hard pute. Elegant bad. + for god sepe og håndkrem på rommet. God frokost og lunch buffet, litt lite personale om kvelden til middagsservering. Måtte vente lenge på maten da vi var mange på konferansen. Ok 3 retters middag.

Dato for oppholdet: oktober 2018
1  Takk, thehyl

Hei,

Takk for din tilbakemelding.
Vi er veldig fornøyd med avtalen vi har med Rituals som lager veldig bra produkter.

Hjertelig velkommen tilbake til oss.

Clarion Hotel Bergen Airport

Anmeldt 13. august 2018 via mobile enheter

etter at flyet jeg skulle med ble kansellert ble jeg innlosjert på dette flyplasshotellet, det var sent på kveld og det var mange passasjerer som hadde samme ærend som meg, i resepsjonen sto det 3 stk som vat både hyggelig og effektiv. jeg fikk rommet mitt i 2 etg, det var stilfullt og koselig innredet, det var en fiffig løsning på dusjhjørnet, det var vendt ut i rommet med frostede glass vegger.. stilig! romme hadde også en deilig myk seng med masse puter og en minibar var gjemt inne i ett skap på siden av sengen.. ellers så var rommet rent og pent.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, tunneltrollet
Espen H, Manager på Clarion Hotel Bergen Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. september 2018

Hei mribiza,

Takk for din tilbakemelding.
Det er aldri kjekt når en opplever flykanselleringer, men når slikt skjer så er det ekstra hyggelig at vi kan være behjelpelig :-)

Hjertelig velkommen tilbake ved neste anledning.

Med vennlig hilsen, Clarion Hotel Bergen Airport.

Anmeldt 8. juli 2018

Prisen var absolutt edrulig, Rommene er stilfulle og sengene meget behagelige. Rommene har minibar. Hotellet har også gym med steam og badstue, dette stenger de av dessverre kl 2100, litt dumt iåm at etter arbeid så er det godt å ta seg badstue før en går å legger seg ( anbefaler å ha hvertfall varme på til 22:00) Frokosten er meget bra, det eneste er at de er litt pinete på Baconen. Ellers veldig bra.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, Frode L
RannveigWAbada, Manager på Clarion Hotel Bergen Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. juli 2018

Kjære Frode Osvald

Hjertelig takk for den fine tilbakemeldingen. Hvis du kommer tilbake til oss og ønsker å ta badstu etter kl 21 må du gjerne vi beskjed i resepsjonen så lar de den stå på for deg.

Ønsker deg en forsatt herlig sommer!

for Clarion Hotel Bergen Airport

Rannveig W Abada
InHouse Sales Manager

Anmeldt 24. juni 2018

Greit hotel. Litt dårlig første møte. Damen i resepsjonen valgte å ta en telefon før hun sjekket oss inn, og den telefonsamtalen ble lang. Stort minus og unødvendig irritasjon!
Så et pluss; middagen var veldig bra og det samme var servicen i restauranten. Et ekstra pluss.

Dato for oppholdet: juni 2018
1  Takk, laffenM
RannveigWAbada, Manager på Clarion Hotel Bergen Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. juni 2018

Tusen takk for din tilbakemelding! Beklager at resepsjonisten ikke bare ga gjesten på telefonen beskjed om at vi kunne ringe tilbake. Vi har tatt dette videre til alle som jobber i resepsjonen.

Kjekt å høre at service og mat i restauranten var bra - hjertelig velkommen tilbake til oss!

for Clarion Hotel Bergen Airport

Rannveig W Abada