Booking.comUSD 197
Orbitz.comUSD 197
HurbUSD 221
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Familietur til Bergen med overnatting til grei familiepris for 3 rom inkl. gratis parkering for 2 biler.
Guttene elsket restaurantens burgere, men barens Mohito og Irish coffe senere på kvelden skuffet både foreldre og besteforeldre. Bartenderens unnskyldning med at han ikke var vant til å lage drinker gjorde ikke smaken bedre.

1  Takk, 52Drugis
Anmeldt 21. juli 2020

Fint hotell med rene og passelig store rom. Hyggelig personale. God frokost til tross for Covid-19 restriksjonen som var der. Lite støy fra flytrafikken rett utenfor. Hotellet er dyre vennlig og det å ha med hund var ingen problem. Gode lufte områder for hund rundt hotellet.

Takk, thomasrE3441XM
Anmeldt 17. februar 2020

Hotellet ligg sentralt i forhold til flyplass. Gode parkeringsmulegheiter ved oppholdet (gratis). Frukosten helt super. Smilande og hyggeleg personale. La spesielt merke til at dei som passa på frukostbufeen og rydda, sa god morgon og smilte til gjestane

Dato for oppholdet: februar 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, 576eli
Anmeldt 12. februar 2020

Vært her på seminar i det firmaet jeg jobber i. Et stilig hotell, åpent og luftig. Fine og velutstyrte rom. Greie møterom. Frokost og middag var av høy klasse, og baren var grei. Kort gangavstand fra flyplassterminalen.

Dato for oppholdet: februar 2020
2  Takk, 337kjellb
Anmeldt 5. januar 2020 via mobile enheter

Nattevakten på hotellet er såpass frekk, spydig og oppleves som at denne personen ser ned på deg som gjest. Hadde et veldig fint opphold foruten om denne forferdelige nattevakt som ødela hele oppholdet mitt her

Dato for oppholdet: september 2019
Takk, foodmasteren