Expedia.comUSD 111
Vio.comUSD 101
EtripUSD 101
Anmeldt 1. oktober 2018 via mobile enheter

Hotellet virket veldig fint på nettsiden. Men ble skikkelig skuffet over det. I resepsjonen satt en Dame som ikke engang så det nødvendig å flytte litt på kaffe koppen eller suppa sin for å gjøre en profesjonell innsjekk. Rommene er greie men det vises at de er slitt. Dusjen luktet sterk kloakk og håndklærholderne falt av veggen for ikke å snakke om de mugg flekkene i både dusjen og på veggene på badet.

I tillegg er det mye bråk utafor vinduene pga beliggenheten og vanskelig å komme til med bil ikke minst å finne.
Vi bodde noen dager før på et Hotel i Rosenkrantz gata og det anbefales mye mer.

Lurer veldig på hvor de 4stjerner kommer i fra på dette hotellet?!

Dato for oppholdet: oktober 2018
1  Takk, Nerod
Anmeldt 16. september 2018 via mobile enheter

Et sjarmerende hotell, men det trenger en oppgradering. Vi bestilte junior-suite, og denne var på loftet med skråtak som gjorde at det egentlig ikke bør karakteriseres som en jr-suite. Frokosten var lite spennende og med lite utvalg. Hotellet har stort potensiale, men leverer ikke til forventningene dessverre.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, jay-dob
Anmeldt 17. juli 2018 via mobile enheter

Veldig fint hotell. Store rom med stort flott bad. Stilig innredning og gode senger. Hyggelig betjening. Veldig sentralt. Grei frokost. Bor gjerne her ved en annen anledning! Hvis jeg skal ha noe og utsette, så må det være at det var litt varmt på rommet.

Dato for oppholdet: juli 2018
1  Takk, Sommerfuglen71
Anmeldt 9. juli 2018 via mobile enheter

Vi bestilte junior suite på dette hotellet og jeg må bare si at jeg har aldri bodd på et stiligere hotell noen sinne! De har beholdt den gamle stilen fra Finnegaarden, noe vi likte veldig godt! Rommene er svære og frokosten fantastisk! Top score

Dato for oppholdet: april 2018
2  Takk, 767steffenv
Anmeldt 4. juni 2018

Loftsetasjen, 4 glugger i taket, ingen utluftningsmulighet, ingen vifte på rommet. Den natten var bare helt forferdelig!! Kunne vært fint om personalet frarådet overnatting i toppetasjen pga varmen! Veldig sparsommelig utstyrt med dusj- såpe etc og hårføner bør byttes ut! Personalet i matserveringen trenger et service og smilekurs, til tross for varmen!

Romtips: Ikke ta øverste etasje med glugger inn mot smalt smau, mye bråk når folk skal hjem om helgen!
Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, kirstenostrem