Gratis avbestilling frem til 05.08.21
Gratis avbestilling frem til 06.08.21
eDreamsUSD 178
Prestigia.comUSD 265
Anmeldt 22. november 2018 via mobile enheter

Ja, til tross for at vi måtte hastereise på sykebesøk ser jeg meg nødt til å skrive noen ord om denne sjarmerende plassen. Flotte rom, fin mottagelse, hyggelig resturant/ bar. Skal jeg til Bergen igjen ,vil det hansiatiske hotell være førstevalget. Meget sentralt

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, aamund56
Anmeldt 1. oktober 2018 via mobile enheter

Hotellet virket veldig fint på nettsiden. Men ble skikkelig skuffet over det. I resepsjonen satt en Dame som ikke engang så det nødvendig å flytte litt på kaffe koppen eller suppa sin for å gjøre en profesjonell innsjekk. Rommene er greie men det vises at de er slitt. Dusjen luktet sterk kloakk og håndklærholderne falt av veggen for ikke å snakke om de mugg flekkene i både dusjen og på veggene på badet.

I tillegg er det mye bråk utafor vinduene pga beliggenheten og vanskelig å komme til med bil ikke minst å finne.
Vi bodde noen dager før på et Hotel i Rosenkrantz gata og det anbefales mye mer.

Lurer veldig på hvor de 4stjerner kommer i fra på dette hotellet?!

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, Nerod
Anmeldt 16. september 2018 via mobile enheter

Et sjarmerende hotell, men det trenger en oppgradering. Vi bestilte junior-suite, og denne var på loftet med skråtak som gjorde at det egentlig ikke bør karakteriseres som en jr-suite. Frokosten var lite spennende og med lite utvalg. Hotellet har stort potensiale, men leverer ikke til forventningene dessverre.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, jay-dob
Anmeldt 17. juli 2018 via mobile enheter

Veldig fint hotell. Store rom med stort flott bad. Stilig innredning og gode senger. Hyggelig betjening. Veldig sentralt. Grei frokost. Bor gjerne her ved en annen anledning! Hvis jeg skal ha noe og utsette, så må det være at det var litt varmt på rommet.

Dato for oppholdet: juli 2018
1  Takk, Sommerfuglen71
Anmeldt 9. juli 2018 via mobile enheter

Vi bestilte junior suite på dette hotellet og jeg må bare si at jeg har aldri bodd på et stiligere hotell noen sinne! De har beholdt den gamle stilen fra Finnegaarden, noe vi likte veldig godt! Rommene er svære og frokosten fantastisk! Top score

Dato for oppholdet: april 2018
2  Takk, 767steffenv