TripAdvisor
Publiser
Innboks
Søk
Anmeldt 15. september 2019

Vi feiret konfirmasjon med familie på hotellet og hadde mat fra Casa Del Toro.
Det ble en strålende dag hvor vi fikk supergod service fra alle de ansatte og spesielt ho som hadde ansvaret den dagen. Vi er virkelig fornøyd med stedet,atmosfæren,maten,prisen og ikke minst servicen. Kan absolutt anbefales.

Dato for oppholdet: september 2019
Takk, sisschr
Anmeldt 4. juni 2019 via mobile enheter

Dette er et fantastisk hotell med særpreg. Hotell med sjel.
Rommet bar nydelig med gamle tømmervegger. Bad med badekar med løveføtter. Utrolig god seng.
Frokosten hadde mye å by på.
Anbefaler dette på det høyeste.

Dato for oppholdet: mai 2019
Takk, Unni W
Anmeldt 14. mai 2019 via mobile enheter

Det Hanseatiske hotell ligger sentralt i nærheten av bryggen i Bergen, Fløibanen og andre store serverdigheter. Den karakteristiske stilen er godt gjennomført og gir en god atmosfære. Ytterst nydelig frokost og god service.

Dato for oppholdet: mai 2019
Takk, tirilconstansed
Anmeldt 18. februar 2019 via mobile enheter

Veldig hyggelig og unikt hotell. Svært gammelt hus som er tatt godt vare på og det gamle er integrert i de deler som har blitt pusset opp. Lunt og varmt hotell med meget hyggelig betjening. God frokost med nok bacon og egg!

Dato for oppholdet: februar 2019
Takk, norveigs
Anmeldt 11. desember 2018 via mobile enheter

Fikk et kjempefint rom. Alle rommene er spennende og ulike. Alle har sin egenart og sjarm. Jeg har vært flere ganger på dette hotellet og kommer gjerne igjen. Det er et sus av historie innenfor veggene som bør oppleves. Bare prøv. Jeg overdriver ikke.

Dato for oppholdet: desember 2018
Reisetype: Reiste alene