Tripadvisor
Bergen
Publiser
Innboks
Anmeldt 2. oktober 2019 via mobile enheter

Jeg var alene med baby på dette hotellet i to netter. De reklamerer for rullestolvennlig hotell, noe det virkelig ikke er. Selv om jeg bodde ganske nært heisen var det trappetrinn uten "ramp" overalt: gangene, inn til rommet, inn til -og inne- i frokostsalen, til og med inn hoveddøren. Hadde jeg ikke reist alene hadde jeg sikkert ikke lagt merke til dette, og når jeg spurte resepsjonisten om dette så så han "Selvfølgelig er det kun trappetrinn i et så gammelt bygg", nei det er vel ingen selvfølge mener jeg. De reklamerer også for å ha både kjøleskap og minibar på rommet, det stemmer ikke - minibaren må tømmes for å kunne brukes som kjøleskap. De hadde glemt å tømme søppelet på badet når jeg overtok rommet, det har jeg ikke opplevd før på et hotell. På pluss-siden; enormt sjarmerende hotell i gammelt bygg, og helt sentralt i sentrum. I tillegg oppgraderte de rommet gratis til juniorsuite, og d passet utmerket da babyen fikk sovne i fred tidlig mens jeg satt i stuedelen. Kan gjerne bo her igjen den dagen jeg reiser uten barnevogn.

Dato for oppholdet: oktober 2019
Takk, AneSom123
Anmeldt 15. september 2019

Vi feiret konfirmasjon med familie på hotellet og hadde mat fra Casa Del Toro.
Det ble en strålende dag hvor vi fikk supergod service fra alle de ansatte og spesielt ho som hadde ansvaret den dagen. Vi er virkelig fornøyd med stedet,atmosfæren,maten,prisen og ikke minst servicen. Kan absolutt anbefales.

Dato for oppholdet: september 2019
Takk, sisschr
Anmeldt 4. juni 2019 via mobile enheter

Dette er et fantastisk hotell med særpreg. Hotell med sjel.
Rommet bar nydelig med gamle tømmervegger. Bad med badekar med løveføtter. Utrolig god seng.
Frokosten hadde mye å by på.
Anbefaler dette på det høyeste.

Dato for oppholdet: mai 2019
Takk, Unni W
Anmeldt 14. mai 2019 via mobile enheter

Det Hanseatiske hotell ligger sentralt i nærheten av bryggen i Bergen, Fløibanen og andre store serverdigheter. Den karakteristiske stilen er godt gjennomført og gir en god atmosfære. Ytterst nydelig frokost og god service.

Dato for oppholdet: mai 2019
Takk, tirilconstansed
Anmeldt 18. februar 2019 via mobile enheter

Veldig hyggelig og unikt hotell. Svært gammelt hus som er tatt godt vare på og det gamle er integrert i de deler som har blitt pusset opp. Lunt og varmt hotell med meget hyggelig betjening. God frokost med nok bacon og egg!

Dato for oppholdet: februar 2019
Takk, norveigs