Destinia.com
eDreams
Travelocity
Priceline
Anmeldt 1. juli 2020 via mobile enheter

For et fantastisk sjarmerende hotell! Vi bodde på suite i to netter,og trivdes svært godt. Det er gammelt og skjevt,men koselig og også iblandet moderne interiør. Beliggenheten er midt i smørøyet på bryggen. Anbefales på det varmeste!

Takk, utpaaturer
Anmeldt 16. juni 2020

Perfekt beliggenhet midt i smørøyet. Det er deilig med et hotell som ikke ligner alle andre. Betjeningen er hyggelig og hjelpsom. Full klaff!
Værelset var virkelig spesielt, stort og deilig, dertil et velformet badekar som alternativ til dusjen.
Kombiner gjerne med middag på Bryggestuene/loftet og en tur med hurtigbåten til Rosendal, så er du sikret gode opplevelser.

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, astridpeders2018
Anmeldt 8. juni 2020

Bodde her en natt i juni, som forøvrig var en torsdag (Komle dag og Bryggeloftet og stuene like bortenfor har kjempe bra mat).
Bestilte samme dag og fikk et Superior rom med utsikt opp til Fløyen. Veldig hyggelig betjening og stort og flott rom. Det som er litt artig med dette hotellet er at det er midt på Bryggen (svært sentralt) og i det mest verneverdige området og det bærer bygget preg av på er fin måte. Må bare oppleves! Siden det er restriksjoner på matservering i Korona tiden nå, så var frokosten begrenset, men dette løste de på en fin måte med tallerkener med ferdig opplagt pålegg (ost, vestfalerskinke, agurk og paprika) som man henter selv sammen med eventuelt juice, melk eller yoghurt. Alt er dekket til med plast. Brød og kaffe serveres av betjeningen og bringer dette til bordet.
Et hotell med omlag 34 rom, som virkelig kan anbefales.

Dato for oppholdet: juni 2020
2  Takk, Geir Martin A
Anmeldt 4. januar 2020 via mobile enheter

Det hanseatiske hotell ligg veldig fint til i området rundt bryggen. Hotellet er noko for seg sjølv, med ein veldig koselig og lun atmosfære. Vi hadde ein del på programmet då vi var på besøk, men ved neste høve vil eg bruke tid på utforske bygget i større grad. Det er til dømes eit bibliotek som såg veldig fint ut, og andre fellesområder med mykje sjarm.

Rommet vi fekk var heilt strålande. Det var eit deluxe rom med sofakrok, deilig seng og badekar med løveføttter. Det siste var virkelig kjærkomment, og nesten verdt heile opphaldet i seg sjølv. Vi sov så godt om natta, og vi vart ikkje sjenert av støy frå sentrum. Reinhaldet var godt, og personalet var veldig trivelege. Vi følte oss velkomne og godt tatt i mot.

Det einaste som trekk litt ned er at det var veldig kaldt på rommet. Eg trur hotellet hadde vore stengt i jula/nyttårsdagane, og at det nettopp hadde åpna att, så dette er kanskje noko av grunnen til at temperaturen var så låg.

Frukosten var heilt OK. (Her er vi kanskje litt i overkant kresne, men vi bur mykje på hotell og det vert vanskelig å ikkje samanlikne med andre frukostopplevingar).

Alt i alt vil eg ikkje nøle med å anbefale hotellet vidare til alle som vurderer eit opphald i Bergen. Vi kjem garantert tilbake.

Dato for oppholdet: januar 2020
Takk, 297kristinad
Anmeldt 2. oktober 2019 via mobile enheter

Jeg var alene med baby på dette hotellet i to netter. De reklamerer for rullestolvennlig hotell, noe det virkelig ikke er. Selv om jeg bodde ganske nært heisen var det trappetrinn uten "ramp" overalt: gangene, inn til rommet, inn til -og inne- i frokostsalen, til og med inn hoveddøren. Hadde jeg ikke reist alene hadde jeg sikkert ikke lagt merke til dette, og når jeg spurte resepsjonisten om dette så så han "Selvfølgelig er det kun trappetrinn i et så gammelt bygg", nei det er vel ingen selvfølge mener jeg. De reklamerer også for å ha både kjøleskap og minibar på rommet, det stemmer ikke - minibaren må tømmes for å kunne brukes som kjøleskap. De hadde glemt å tømme søppelet på badet når jeg overtok rommet, det har jeg ikke opplevd før på et hotell. På pluss-siden; enormt sjarmerende hotell i gammelt bygg, og helt sentralt i sentrum. I tillegg oppgraderte de rommet gratis til juniorsuite, og d passet utmerket da babyen fikk sovne i fred tidlig mens jeg satt i stuedelen. Kan gjerne bo her igjen den dagen jeg reiser uten barnevogn.

Dato for oppholdet: oktober 2019
Takk, AneSom123