Booking.comUSD 148
FindHotelUSD 131
eDreamsUSD 148
Anmeldt 4. august 2020 via mobile enheter

Ble innkvartert på loft. Jeg er 175 og senga var for kort. Blir det brann er du i en felle. Små vinduer i skrå tak. Mye støy fra utvendig ventilasjon. Bade er OK. Ble ikke møtt med forståelse for bytte av rom. Dette er ikke Bergen verdig.

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, OddLian
Anmeldt 27. juli 2020

Dette er hotellet for deg som ønsker sjarm og sjel framfor fancy, moderne design. Dette eldgamle bygget der ingen gulv var i vater, og der det ikke finnes èn eneste 90 graders vinkel, det knirket både her og der, huser altså et kjedefritt og familiedrevet hotell der du virkelig får føle historiens sus. Ganske utrolig at de har greid å bevare bygget på en slik måte, til tross for at de må ha bygget om mye innvendig for å få inn bad og wc på rommene.

Jeg har ofte opplevd at det i forbindelse med kurs o.l på hoteller rundt omkring, så står det i programmet "Festmiddag" eller lignende i programmet, men der slike hotellmiddager sjelden er noe å skrive hjem om. Det som vi her fikk presentert som festmiddag var VIRKELIG noe å skrive hjem om! Maten og hele pakka kan absolutt måle seg meg de beste restauranter.

Veldig hyggelig og hjelpsom betjening, og sentral beliggenhet trekker også opp!

Dato for oppholdet: februar 2020
1  Takk, SA_Travel_MN
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Hotellet har en perfekt beliggenhet, og vi så frem til en pils på bryggen etter en lang dag i bilen. De siste 100 meterne var på grunn av miljøtiltak, stengt! Dette burde hotellet opplyst om ved booking! Vi forsøkte å kjøre rundt, men endte opp med å parkere, og gå for å finne ut av dette. At vi, av MILJØHENSYN, måtte kjøre ut av byen, E39 mot Ålesund, og tilbake på baksiden av bryggen virket som en vits, men det var det ikke. 1/2 time omvei for 100 meter!!! Gratulerer til Bergen kommune med dette flotte miljøtiltaket!!
Nok om det! Hotellet var sjarmerende, skakt og gammelt, frokosten var oppskrytt, men det skyldes sikkert Covid-19 effekten.
Renholdet derimot var, spesielt på grunn av Covid, ikke bra. .... kingel i krokene, flekker i vasken, matrester i stolene på rommet, sammen med irritasjon over et par timers forsinket ankomst, gjorde at vi fikk en «tja» opplevelse av hotellet. Når vi først var der, var beliggenheten perfekt og sol fra nesten skyfri himmel, i to dager, hjalp på humøret

2  Takk, OdBjB
Anmeldt 1. juli 2020 via mobile enheter

For et fantastisk sjarmerende hotell! Vi bodde på suite i to netter,og trivdes svært godt. Det er gammelt og skjevt,men koselig og også iblandet moderne interiør. Beliggenheten er midt i smørøyet på bryggen. Anbefales på det varmeste!

Takk, utpaaturer
Anmeldt 16. juni 2020

Perfekt beliggenhet midt i smørøyet. Det er deilig med et hotell som ikke ligner alle andre. Betjeningen er hyggelig og hjelpsom. Full klaff!
Værelset var virkelig spesielt, stort og deilig, dertil et velformet badekar som alternativ til dusjen.
Kombiner gjerne med middag på Bryggestuene/loftet og en tur med hurtigbåten til Rosendal, så er du sikret gode opplevelser.

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, astridpeders2018