Gratis avbestilling frem til 07.10.22
Gratis avbestilling frem til 06.10.22
Gratis avbestilling frem til 06.10.22
Agoda.comUSD 157
Anmeldt 5. september 2021 via mobile enheter

Et spesielt, spennende, sentralt hotell med egen sjarm! Dette hotellet ligger veldig sentralt i Bergen og må være ypperlig for turister, men også for forretningsfolk som vil bo litt annerledes og få inspirasjon av gammel byggekunst! Dette må du prøve!

Dato for oppholdet: september 2021
Takk, BAARDSETH
Anmeldt 9. august 2021 via mobile enheter

Har sovet her før, da helt ok.

Denne gangen fikk vi rom i 4 etg. Vi ba om ett rom som lå stille til i omgivelsene, men fikk likevel det mest bråkete rommet jeg noensinne har lagt på.

Det var ingen aircondition. Og med 23-25 grader i Bergen ble vi mildt sagt kokt på hotelrommet.
Ingen mulighet til ordentlig luftig da vinduene bare kunne åpnes litt og var små. (Er det i det hele tatt godkjent som soverom mtp brannsikkerhet?)

Utrolig mye støy fra ventilasjonsanlegget om vinduene var åpne. Kunne ikke lukke vinduene grunnet varmen. Fikk en stående stor vifte som aircon som bråket dobbelt så mye som støyet utenfra.

Til tross for at vi ba om ett stille og rolig rom fikk vi rom rett ut i Bergens mest bråkete gate på Bryggen. På kveldene var det støy/hoing og musikk til langt på natt.

Varmen på rommet var uutholdelig.
Vi fikk to enkeltsenger som til enhver tid delte seg. Ugunstig spesielt når man har med seg små barn.

Vil også nevne at rengjøringen var veldig dårlig. Rengjøringspersonellet red opp dynene men strakk ikke laken. Så nesten ured ut når vi kom tilbake på rom.

På sengebenet hang det igjen strips fra ett annet par som hadde kost seg i senga.
Det var tydelig ikke flyttet på bord og div for å vaske under. Var tydelig skitt og støv fra forrige gjest.
Hybelkaniner under sengene.

Håndduker ble lagt på gulvet i forventning av at de skulle byttes ved romvask.
Kom tilbake på rommet uten at disse var byttet. Fikk beskjed i resepsjonen om at de ikke bytter hver dag (?).

Tomme kaffikopper/glass som ble plassert strategisk framme for at rengjøringspersonellet skulle ta det med seg ble stående i 4 døgn, til utsjekk.
Hele rengjøringen i seg selv var slurvete og dårlig.

Lyset på badet skrudde seg av og på i tide og utide. Heisen satt seg fast slik at vi ikke kom oss opp med barnevogn. Alt i alt virker hotellet slitt og i dårlig standard.

For ett rom til over 1000kr natta kunne man forventet bedre standard og service.
Vil ikke anbefale dette hotellet til noen.

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, Kine L
Anmeldt 30. juli 2021

Veldig hyggelig historisk hotell, i gjennomført stil og med fint interiør. Flott, stort, rent rom med god seng, ekstra puter og stort fint bad med både dusj og badekar. God frokost.
Alle som jobbet der var blide, hyggelige og hjelpsomme.
Veldig sentral beliggenhet.
Helt klart et hotell jeg vil tilbake til

Takk, Artun0575
Anmeldt 25. juli 2021

Beliggenheten er helt optimal. Lokalene og dekoren er sjarmerende, frokosten tipp topp. Hyggelig å kunne se Finnegaarden fra heisen, dog er den litt i trangeste laget-i hvert fall om man ikke liker heiser eller har hang til klaustrofobi. Gulvet på mitt rom hellet noe veldig, sikkert slik man må regne med i et hus av denne typen, men ikke kjempebehagelig. Og man skled nedover i sengen, om ikke farlig mye, så nok til at man kunne merke det. Men summa summarum går dette hotellet helt fint an.

Takk, Tormod N
Anmeldt 11. desember 2020

Her er det bare superlativer....... Hadde et fantastisk opphold med min samboer. Vi følte oss velkommen fra vi tråkket over dørterskelen. Superhyggelig mottakelse i resepsjon..... Frokosten var også topp.Denne ble servert fra buffet i en utrolig intim og kos restaurant. Rommet var stort og intimt, badet likeså med separat dusjavdeling og badekar. Dette var helt topp. Hadde det ikke vært for at hotellet skulle stenge noen dager hadde vi uten tvil blitt et par dager ekstra. Beliggenheten var også helt topp og sentralt ved Bryggen. Kommer dere med bil er det p-hus i nærheten. Vi gleder oss til neste besøk.......

Dato for oppholdet: oktober 2020
1  Takk, Ole-Bjørn W