Booking.comUSD 119
Agoda.comUSD 119
FindHotelUSD 119
eDreamsUSD 119
Anmeldt 8. desember 2018 via mobile enheter

To netter her i forbindelse med en disputas på UiB. Hotellet ligger i gangavstand til det meste i sentrum. Fem minutters gange fra Nonneseter Bybanestopp, hvis du kommer fra Flesland! Det var enkelt å sjekke inn. Rommet vårt var i B- delen(nyeste) av hotellet, og hadde regndusj og fantastisk god seng. Frokost på nabokafeen Nygaard for vårt vedkommende, men i forbindelse med vestibylen er det innredet et lite kjøkken med mulighet for å lage egen mat. Kiwi rett over gata! Hotellverten tilgjengelig 24/7. Hotellet anbefales⛄️

Dato for oppholdet: desember 2018
1  Takk, annebK1324GE
CityboxBergen, Daglig leder på Citybox Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. desember 2018

Hei annebK1324GE,

Wow! Takk for en super anmeldelse av vårt hotell!

Så gøy med gjester som ser ut til å både like og forstå vårt konsept! Vi gjør virkelig alt vi kan for å tilby en enkel og moderne løsning til hva vi synes er en rettferdig pris, så spesielt moro når gjestene våre synes vi tilbyr akkurat det :)

Takk igjen for en fantastisk anbefaling, og vi håper på å se deg igjen!

Anmeldt 7. oktober 2018

Veldig fint, moderne og ryddig hotell, innenfor budsjett. Først gang jeg var bort i at man selv sjekker inn og ut selv, men absolutt et pluss og lett å forstå seg på. Rommet var rent og pent, og veldig behagelige senger. Minus at det ikke var et lite kjøleskap på rommet, selvom det er et nede i lobbyen tilgjengelig for alle. Kort gangavstand til alt egentlig, og veldig praktisk med matbutikken rett ovenfor! Alt i alt, veldig fornøyd, og håper det kommer flere Citybox hoteller rundt omkring i Norge, og i Europa. Kommer absolutt til å ville bo der igjen.

Dato for oppholdet: september 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
1  Takk, emilieaandresen
CityboxBergen, Daglig leder på Citybox Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. oktober 2018

Hei emilieaandresen,

Wow! Takk for en super anmeldelse av vårt hotell!

Så gøy med gjester som ser ut til å både like og forstå vårt konsept! Vi gjør virkelig alt vi kan for å tilby en enkel og moderne løsning til hva vi synes er en rettferdig pris, så spesielt moro når gjestene våre synes vi tilbyr akkurat det!
Vi jobber hardt for å etablere nye Cityboxhoteller, og allerede i 2019 skal vi åpne to nye: Citybox Danmarksplass i Bergen, som altså vil bli hotell nummer 2 i Bergen, og Citybox Tallinn, som vil bli vårt første hotell i utlandet :)
Og før du vet ordet av så har vi åpnet enda flere hotell, både i Norge og Europa, så det er bare til å følge med ;)

Takk igjen for en fantastisk anbefaling, og vi håper på å se deg igjen!

Vi ønsker deg en fin dag!

Anmeldt 2. oktober 2018 via mobile enheter

Sentralt beliggende hotell med store rom og gode senger til en hyggelig pris. Mangler tv på rommene men god internettdekning på rommet så streaming ingen problem. Ingen matservering på hotellet men men flere spisesteder i nærheten.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, 346atlek
CityboxBergen, Daglig leder på Citybox Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. oktober 2018

Hei Atle K,

Tusen takk for den fantastiske tilbakemeldingen!

Så hyggelig å lese at du synes vi var et godt budsjett-alternativ. Vi deler ditt synspunkt om at med et godt internett så behøves ikke lengre TV, spesielt med tanke på at TV er en av mange fordyrende elementer - og derfor et ledd i hvorfor vi kan tilby hva vi forsøker å tilby: Et enkelt og moderne alternativ som gir valuta for pengene! :)

Hvis en viser våre nøkkelkort til Nedre Nygaard, så får en 10% rabatt på frokost og lunsj frem til 14.00, og hvis en viser det frem inne på Hoggorm så får en 10% rabatt på pizza. Kanskje det kan være noe å prøve neste gang? :)

Ønsker deg en fin dag!

Anmeldt 7. april 2018 via mobile enheter

Dette er plassen å overnatte når du trenger ein plass å sove og oppbevare bagasje! Kjapt, enkelt, reint og nytt! Ligger midt i sentrum, enkelt å parkere i Grieghallens parkeringshus, og gå avstand til det meste! Anbefales!

Dato for oppholdet: april 2018
1  Takk, geir0lavt
CityboxBergen, Daglig leder på Citybox Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. april 2018

Hei Geir Olav T,

Så hyggelig at du likte hotellet vårt! Vi blir veldig glade for å se at du ønsker å anbefale oss til andre, det setter vi stor pris på :)

Ønsker deg en fin dag!

Anmeldt 6. november 2017 via mobile enheter

Bodde på Citybox Bergen i to netter. Utmerket hotell der en fikser alt selv. Kort gangavstand til sentrum, og det meste. Eneste minuset var at det ikke var frokost på hotellet. Ellers hadde det nok blitt fem stjerner.

Dato for oppholdet: oktober 2017
Takk, christinabaak
CityboxBergen, Leder  på Citybox Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. november 2017

Hei Christina B,

Så hyggelig at du likte oppholdet ditt!

Det er riktig at vi ikke serverer frokost på hotellet, men før året er over, kommer det åpne opp en restaurant rett ved siden av oss, men direkte inngang fra hotell-lobbyen, der det vil bli mulig å kjøpe frokost for de gjester som ønsker det :)
Vi gleder oss veldig til at denne åpner, og vi ønsker deg velkommen tilbake til oss igjen!