Gratis avbestilling frem til 26.08.22
Gratis avbestilling frem til 27.08.22
Gratis avbestilling frem til 27.08.22
Orbitz.comUSD 195
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Hadde en overnatting på dette stedet. Ligger godt plassert rett ovenfor Grieghallen. Fint rom og bad. Gode senger. Rent og pent på rom og i fellesarealer. Ellers enkel inn og utsjekk via selvbetjent maskin. Frokost kan spises på cafe i bygget mot 10% rabatt ved fremvisning av nøkkelkort. Tillatt med hund. Ok pris til å være i så godt plassert.

1  Takk, Y1826CMdanielh
Anmeldt 22. oktober 2020 via mobile enheter

Overnattet her en natt i forbindelse med reise. Jeg hadde ikke store forventninger ettersom det er et veldig billig hotell. Jeg kan begynne med de positive sidene:

• Hyggelig personale/vakt
• Rimelig og sentralt
• Rent, fint og praktisk
• Fint og stort rom (dobbeltrom).
• Bra aircondition
• Felles minikjøkken nede i 1 etg med micro og kjøleskap

De negative sidene:
• Ingen TV på rommet
• Putetrekket var litt vel godt brukt (noen hull i stoffet)
• Døra på rommet låste seg ikke hver gang jeg lukket den, noe jeg også ga beskjed om. Jeg fikk beskjed om at det kunne ta lang tid før døra låste seg, men jeg sjekket flere ganger, noen ganger låste den seg etter tre sekunder, og andre ganger låste den seg ikke i det hele tatt (ventet noen ganger i over et minutt). Problemet med døren ble ikke fikset da jeg var der, men forhåpentligvis ordner vaktmesteren det.

Dato for oppholdet: oktober 2020
Reisetype: Reiste alene
1  Takk, Elisabeth E
Rose-Marie Hägg, Other på Citybox Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. november 2020

Hei, og tusen takk for din tilbakemelding!
Vi er glad for å høre at du fant hotellet vårt rent, rimelig, flott og sentralt. Minikjøkkenet i lobby vet vi det er mange som setter pris på. Vi synes også det er veldig kjekt å høre at du fant vårt personale hyggelig :-)
Det stemmer at det ikke er TV på våre rom. I istedenfor har vi investert i det beste bredbåndet, slik at man enkelt kan bruke sin laptop, nettbrett eller telefon til underholdning.
Vi beklager så mye for at døren din ikke alltid gikk i lås under ditt opphold. Jeg er sikker på at dette er fikset, men vi ville satt stor pris på om du kunne sende oss en epost på bergen@citybox.no, og oppgi romnummer, eller navnet ditt, slik at vi kan dobbeltsjekke dette.
Sengetøyet får vi fra et eksternt firma. Dessverre hender det at vi mottar sengetøy som er slitt. Rutinen da er at renholderne skal legge dette til retur, og ta et nytt. Her har dessverre denne rutinen sviktet, og det beklager vi.
Vi håper å se deg på et av våre Citybox-hoteller i fremtiden!

Anmeldt 11. september 2020 via mobile enheter

Bra hotell for pengene. Var 2 voksene og 3 barn og fikk rom med 4 senger midt i Bergen sentrum for tusenlappen. Rett ved Grieghallen så det blir ikke bedre en det. Rent og fint. Mulighet for å betale for frokost på en restaurant vegg i vegg men den droppet vi.

Dato for oppholdet: september 2020
2  Takk, xadinkox
Rose-Marie Hägg, Annet på Citybox Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. september 2020

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Så hyggelig å høre at dere hadde et fint opphold hos oss. Vi håper å se dere tilbake på et av våre Citybox-hoteller i fremtiden :-)
Med vennlig hilsen oss på Citybox Bergen

Anmeldt 22. juli 2020

Hvem, trenger vel egentlig rene håndklær, og oppredd seng, hver eneste dag?
Rommet på Citybox, var ikke stort, men det var NOK!
«Fresht», var det også..
Og BILLIG!
Tilgang til restaurant, med direkte adgang gjennom vestibylen, og dagligvarebutikk(Kiwi), tvers over gaten, fra inngangspartiet.
Supert konsept, med god service.
Da vi gikk tom for håndsåpe på rommet, så ble det ordnet omgående. Det var bare å ringe et telefonnummer, godt opplyst i vestibylen, så var såpen på plass.
Takk, Citybox Bergen!
Jeg kommer gjerne tilbake!

Takk, Minerydder

Wow, for en hyggelig tilbakemelding! Så Stas å høre at dere hadde et hyggelig opphold hos oss, og at dere setter pris på vårt konsept. Gode priser trenger ikke gå på bekostning av kvalitet og komfort :-)
Vi ønsker dere hjertelig velkommen tilbake! :-D
Med vennlig hilsen oss på Citybox Bergen

Anmeldt 7. juli 2020

Dette er et hotell hvor man selv checker inn og ut på terminaler i entreen, i et lite rom foran lobbyen. Kommunikasjonen i forkant var fin, også da vi måtte endre datoer p.g.a. værmeldinger. Vi endte opp med å booke en ekstra natt før natten som vi booket for en måned siden. Første natten var fin: flotte, moderne rom til en god pris var verdt ekstra besvær med innsjekking på et litt stritt terminal i inngangen (vi ankom kl. 19 og hadde meldt ankomsten kl. 20, kunne derfor ikke komme inn i hotellet og måtte "hentes" av hotelvært...).

Bookingene til de to nettene var separate, og vårt ene rom til natt 2 var twinrom, litt dyrere enn dobbeltrommet som vi hadde til natt 1. Vi fikk beskjed om at vi ville måtte checke ut etter første natt, for så å sjekke inn igjen til andre natt.

Siden vi hadde masse vått tøy etter vår høyfjellstur hengende, spurte jeg etter første natt om vi ikke bare kunne beholde våre rom, og så var det ikke så farlig om vi ikke fikk twinrommet som vi opprinnelig hadde booket til natt 2. Værten klikket og ordnet, ting ble endret, og så var det bare å betale for natt 2... mer enn 300 kr dyrere enn hva vi egentlig skulle ha betalt! Værten hadde nemlig kansellert gammel bestilling, og bestilt nytt til dagens høyere pris, uten å informere i forkant om, at vi ville betale mer enn vi ville ha gjort hvis vi hadde tømt rommene, checket ut på terminalen og checket inn igjen senere på dagen.

Prisen for å la vårt våte turtøy tørke på rommet et par timer i stedet for å pakke ned: >300 NOK dyrere, dobbeltrom i stedet for twinrom, og ingen rengjøring mellom natt 1 og natt 2. Det hadde vært OK om jeg hadde fått mulighet for å ta valget om det var vært det. Nå følte jeg meg rett og slett lurt.

1  Takk, annsic

Hei, og tusen takk for tilbakemelding! Først av alt vil jeg bare beklage. Her ser det ut til at verten har gjort en feil, og at dere har betalt for mye. Vennligst send en epost til Bergen@citybox.no, slik at vi kan ordne opp i dette.
Vi er glade for å høre at første natt hos oss var fin, og vi håper dere gir oss en sjanse til til å vise dere hvor flott konsept Citybox er :-)
Med vennlig hilsen oss hos Citybox Bergen